Terug

Connectie in het buitenland

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. F.

Naar: Proximus

19/02/2025

Beste, Sinds 25 januari 2025 werk ik in Roemenië, dit voor minstens een jaar. Ik heb en betaal een unlimited flexcontract bij Proximus, Roemenië is Europa, dus zou ik gewoon bij een andere provider hier moeten kunnen genieten van waar ik voor betaal. Maar zoals ik reeds op verschillende manieren heb proberen duidelijk te maken, vooral via de chat ( intussen reeds 8 maal mijn verhaal gedaan) kan ik op geen enkel netwerk inloggen. Bij elk netwerk staat verboden! . Ik heb mijn simkaart reeds in 3 verschillende telefoons gestoken , zelfs een nieuwe telefoon gekocht niets veranderd. Ik heb reeds vanalles gehoord van de medewerkers, van een expert zal u contacteren ( nu reeds anderhalve week, nog steeds niets gehoord) tot u zal van simkaart moeten veranderen, maar het is niet onze fout dat u in het buitenland bent en niet naar een Proximus shop kan gaan, dan moet u maar een voorlopige simkaart ginder nemen, enz enz. Zelfs wanneer ik meld dat mijn dochter hartproblemen heeft, een operatie is voorzien maar ik moet bereikbaar zijn wekt blijkbaar niet meer interesse. Intussen heb ik wel een factuur van 150 euro gekregen van Proximus deels voor een dienst die ik reeds 3 weken niet kan gebruiken. Ik werk aan de grens met Moldavië, en als bij wonder, als er roamingkosten kunnen aangerekend worden heb ik connectie in Moldavië, hoewel ik er nooit kom, ik blijf altijd aan de Roemeense kant. Intussen, nu weer 5 dagen verder nog steeds geen nieuws van Proximus, ik ben de klant, ik kan niet gebruik maken van de dienst waarvoor ik betaal, ik moet zelf oplossingen zoeken, en krijg een daarbovenop nog een gepeperde rekening, dit blijkbaar om me totaal in de steek te laten. Dit is ongehoord. Ik wens dat jullie aktie ondernemen om jullie klant aan wie u niet kan bieden waarvoor deze de volle pot betaald een degelijke compensatie geven en vooral geven waarvoor deze betaald. Mvg Fauville Piet

Berichten (8)

Proximus

Naar: P. F.

24/02/2025

Geachte, Hierbij bevestig ik dat ik de klacht van de klant PIET FAUVILLE in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo spoedig mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht. Met vriendelijke groeten, Het Proximus Team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-02-19-16.16.09.000000 ====== ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Ref. [THREAD_ID:1921016491310]

P. F.

Naar: Proximus

24/02/2025

Telefonisch? Hoe gaat u dat doen, ik heb geen netwerk

P. F.

Naar: Proximus

25/02/2025

Oplossing werkt niet

Proximus

Naar: P. F.

26/02/2025

Geachte, Wij hebben de klant via mail gevraagd om een telefonisch contactnummer,onze experts kunnen enkel verder op het dossier werken indien een telefonisch contact. Mvg Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-02-24-13.45.27.000000 ====== ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Ref. [THREAD_ID:1921016556946]

P. F.

Naar: Proximus

26/02/2025

Wel ik heb speciaal voor jullie een Roemeens contract afgesloten met nog extra kosten voor mij bij. Het nummer is +40732113639

Proximus

Naar: P. F.

26/02/2025

Geachte heer,mevrouw Wij kunnen geen telefonisch contact leggen met de klant ,klant dient telefonisch contactnummer mee te delen,zodat we voor een oplossing kunnen zorgen. Klant via mail op de hoogte gesteld. Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-02-24-13.45.27.000000 ====== ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Ref. [THREAD_ID:1921016563133]

Proximus

Naar: P. F.

27/02/2025

Geachte heer,mevrouw We hebben de klacht van de heer Piet Fauville in behandeling genomen. We zullen de klant zo spoedig mogelijk telefonisch contacteren over de status van zijn klacht. Mvg Het Proximus Team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-02-26-15.30.30.000000 ====== ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Ref. [THREAD_ID:1921016603930]

Bemiddeling door Testaankoop 14 maart 2025

Proximus

Naar: P. F.

28/03/2025

Geachte heer,mevrouw Wij hebben de case van de heer Fauville doorgeven aan de betrokken diensten . Mvg Het Proximus Team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-02-26-15.30.30.000000 ====== ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Ref. [THREAD_ID:1921017379919]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform