Klacht
M. M.
Naar: TV VLAANDEREN
Geachte,Op 13/03/2020 zowel factuur Tv-vlaanderen als Intrum. Weliswaar te laat door overmacht (FOD was de uitbetalingen en dossierbehandeling aan het vertragen en aan het rekken door documenten bewust naar een fout adres te sturen). Onmiddellijk na de betaling van het factuur aan Tv-vlaanderen (119,41€) en de kosten aan Intrum (10€ kosten TV-VLAANDEREN en 35,02€ aan Intrum) blijft tot op heden het signaal nog steeds geblokkeerd wij hebben ook onmiddellijk de betalingsbewijzen doorgestuurd via e-mail. Als je de voorwaarden erop naleest van TV-VLAANDEREN, dan zou het signaal 30 minuten na betaling terug actief zijn. Wij zijn blijven communiceren met Tv-vlaanderen en Intrum en aan beide partijen ook uitgelegd waar het probleem zich voordeed de betalingen van FOD en steeds werd er ons gezegd dat we ons geen zorgen moesten maken, dat we enkel hun factuur moesten betalen en dat we dan terug signaal hadden. Wat blijkt nu in de realiteit we hebben al reeds 11dagen geleden alles betaald en er is nog steeds niets in orde.Tijdens ons laatste gesprek met Intrum bleek nogmaals dat gebrek aan interne communicatie (het is net alsof daar duizenden mensen aan het werk zijn) niet te overbruggen is.Hun laatste woord het komt wel in orde maar wanneer???
Berichten (10)
TV VLAANDEREN
Naar: M. M.
Vragen Live TV Mijn TV VLAANDEREN Beste klant,Wij hebben je mail met referentienummer TVV-35187 goed ontvangen en zullen je zo spoedig mogelijk een antwoord bezorgen.Je kan ook steeds op onze website, www.tv-vlaanderen.be, terecht om een antwoord op je vraag terug te vinden.Vriendelijke groeten,TV VLAANDEREN klantendienstVOLG ONS OP SOCIAL MEDIA DOWNLOAD DE LIVE TV APP Adres: TV VLAANDEREN Postbus 12250 1930 Zaventem Contact: E-mail Tel: 02 790 2 790 www.tv-vlaanderen.beAlgemene Voorwaarden beleid Veelgestelde vragen2019 ® TV VLAANDEREN is een merk gebruikt onder licentie door M7 Group S.A. Rue Albert Borschette 2 L-1246 Luxembourg R.C.S. Luxembourg B 148.073 Vestigingsvergunning n° 00143760/1
M. M.
Naar: TV VLAANDEREN
Geachte TV-VLAANDEREN, Het bovenstaand antwoord is uiteraard weinig zeggend. Bij chatcontacten met uw klantendienst blijft men echter constant rond de pot draaien. Wij worden herhaaldelijk naar het incassobureau Intrum verwezen, die echter beweren dat zij het dossier niet kunnen afsluiten om reden van het feit dat TV-VLAANDEREN onze rechtstreekse betaling niet doorgeeft aan Intrum en zij dusdanig het dossier niet kunnen afsluiten. In deze technologische tijd is dit uiteraard onaanvaardbaar. Je zou zulke reactie niet eens van een cafébaas verwachten. Ter informatie: Op ons televisiescherm verschijnt nog altijd na 11 dagen van volledige betaling het volgende: "Toegang tot dit programma is door de aanbieder ontzegd."Met beleefde groeten,Van Bogaert
TV VLAANDEREN
Naar: M. M.
Vragen Live TV Mijn TV VLAANDEREN Beste klant,Wij hebben je mail met referentienummer TVV-35419 goed ontvangen en zullen je zo spoedig mogelijk een antwoord bezorgen.Je kan ook steeds op onze website, www.tv-vlaanderen.be, terecht om een antwoord op je vraag terug te vinden.Vriendelijke groeten,TV VLAANDEREN klantendienstVOLG ONS OP SOCIAL MEDIA DOWNLOAD DE LIVE TV APP Adres: TV VLAANDEREN Postbus 12250 1930 Zaventem Contact: E-mail Tel: 02 790 2 790 www.tv-vlaanderen.beAlgemene Voorwaarden beleid Veelgestelde vragen2019 ® TV VLAANDEREN is een merk gebruikt onder licentie door M7 Group S.A. Rue Albert Borschette 2 L-1246 Luxembourg R.C.S. Luxembourg B 148.073 Vestigingsvergunning n° 00143760/1
M. M.
Naar: TV VLAANDEREN
Telefonisch contact met Intrum vandaag gehad: telefoonoperator Marc geeft ons eindelijk enige duidelijke uitleg. Op 20 dezer werd het bedrag van 10€ overgemaakt aan Tv-vlaanderen, maar was Intrum nog altijd niet door Tv-vlaanderen ingelicht over onze rechtstreekse betaling aan hen ad 119,41€ met als gevolg dat het dossier niet kon worden afgesloten. Deze ochtend ontvingen wij telefoon van een Nederlandstalige dame (nr. Uit Frankrijk) die ons verhaal nog maar eens aanhoorde, dan contact zou opnemen met een bepaalde dienst bij Tv-vlaanderen omdat volgens haar onze lijn zeker en vast gisteren terug zou moeten geactiveerd zijn. Zij zou ons terugbellen .... Wij zijn in blijde verwachting. Nota: ons televisiescherm blijft leuk "toegang tot dit programma is door de aanbieder ontzegd".
TV VLAANDEREN
Naar: M. M.
Vragen Live TV Mijn TV VLAANDEREN Beste klant,Wij hebben je mail met referentienummer TVV-35750 goed ontvangen en zullen je zo spoedig mogelijk een antwoord bezorgen.Je kan ook steeds op onze website, www.tv-vlaanderen.be, terecht om een antwoord op je vraag terug te vinden.Vriendelijke groeten,TV VLAANDEREN klantendienstVOLG ONS OP SOCIAL MEDIA DOWNLOAD DE LIVE TV APP Adres: TV VLAANDEREN Postbus 12250 1930 Zaventem Contact: E-mail Tel: 02 790 2 790 www.tv-vlaanderen.beAlgemene Voorwaarden beleid Veelgestelde vragen2019 ® TV VLAANDEREN is een merk gebruikt onder licentie door M7 Group S.A. Rue Albert Borschette 2 L-1246 Luxembourg R.C.S. Luxembourg B 148.073 Vestigingsvergunning n° 00143760/1
M. M.
Naar: TV VLAANDEREN
Beste,Vandaag exact 13 dagen na betaling van openstaande schuld nog steeds geen signaal. Wij hebben het momenteel gehad met jullie spelletjes.Graag zouden wij toch wel willen dat nog voor morgenmiddag het signaal terug actief is. Dit is bijna pure oplichting. Om nog maar te zwijgen van de valse aanrekening die jullie 11 dagen na betaling van jullie factuur opeisen die we oorspronkelijk via Intrum moesten betalen.
TV VLAANDEREN
Naar: M. M.
Vragen Live TV Mijn TV VLAANDEREN Beste klant,Wij hebben je mail met referentienummer TVV-36069 goed ontvangen en zullen je zo spoedig mogelijk een antwoord bezorgen.Je kan ook steeds op onze website, www.tv-vlaanderen.be, terecht om een antwoord op je vraag terug te vinden.Vriendelijke groeten,TV VLAANDEREN klantendienstVOLG ONS OP SOCIAL MEDIA DOWNLOAD DE LIVE TV APP Adres: TV VLAANDEREN Postbus 12250 1930 Zaventem Contact: E-mail Tel: 02 790 2 790 www.tv-vlaanderen.beAlgemene Voorwaarden beleid Veelgestelde vragen2019 ® TV VLAANDEREN is een merk gebruikt onder licentie door M7 Group S.A. Rue Albert Borschette 2 L-1246 Luxembourg R.C.S. Luxembourg B 148.073 Vestigingsvergunning n° 00143760/1
M. M.
Naar: TV VLAANDEREN
Geachte,Het horror verhaal gaat steeds maar verder. Gisterenavond nog maar eens telefonisch contact gehad met de klantendienst tv-vlaanderen (we moeten hier al een trucje gebruiken om bij de klantendienst te geraken). Tv-vlaanderen blijft beweren dat zij de lijn niet kunnen activeren om reden van het feit, dat de 10€ extra kosten nog niet zou betaald zijn (gebeurde reeds 13/03/2020). Deze ochtend dan maar terug naar Intrum gebeld waar men ons nogmaals bevestigde dat ons dossier sinds 20/03/2020 na volledige betaling werd afgesloten en werd doorgegeven aan tv-vlaanderen. Bij onze vraag om ons hiervan een bewijsstuk te mailen krijgen we een hele hoop excuses te horen, maar een bewijsstuk zal hoogstwaarschijnlijk niet verschijnen. Wat ons wel verteld wordt dat het nog WEKEN kan duren voordat de lijn terug actief zal zijn. Conclusie: zowel tv-vlaanderen als Intrum lijken in dit technologisch tijdperk terug gecatapuleerd te zijn naar het stenen tijdperk. Even terzijde: ook coronavirus lijkt hier een verantwoordelijkheid in de situatie te hebben???
TV VLAANDEREN
Naar: M. M.
Vragen Live TV Mijn TV VLAANDEREN Beste klant,Wij hebben je mail met referentienummer TVV-36337 goed ontvangen en zullen je zo spoedig mogelijk een antwoord bezorgen.Je kan ook steeds op onze website, www.tv-vlaanderen.be, terecht om een antwoord op je vraag terug te vinden.Vriendelijke groeten,TV VLAANDEREN klantendienstVOLG ONS OP SOCIAL MEDIA DOWNLOAD DE LIVE TV APP Adres: TV VLAANDEREN Postbus 12250 1930 Zaventem Contact: E-mail Tel: 02 790 2 790 www.tv-vlaanderen.beAlgemene Voorwaarden beleid Veelgestelde vragen2019 ® TV VLAANDEREN is een merk gebruikt onder licentie door M7 Group S.A. Rue Albert Borschette 2 L-1246 Luxembourg R.C.S. Luxembourg B 148.073 Vestigingsvergunning n° 00143760/1
TV VLAANDEREN
Naar: M. M.
Vragen Live TV Mijn TV VLAANDEREN Beste mevrouw Mertens, Graag willen wij jou bedankt voor je bericht dat we mochten ontvangen. In november 209 werd een aanrekening opgesteld voor het totale bedrag van Eur119,40 voor antenne TV. In december 2019 werd hier een eerste herinnering per sms voor verstuurd aangezien de betaling nog niet was gebeurd. In de periode van december 2019 tot januari 2020 werden nog verschillende sms'en verstuurd ter herinnering aan het openstaand saldo. Omdat hier geen reactie op kwam, werd volgens onze procedures op 21 januari 2020 dan een herinneringskost van Eur10,00 aangerekend. Tot februari 2020 ontvingen wij echter geen enkele reactie van meneer Van Bogaert en mevrouw Mertens. Wij ontvingen een eerste mail op 20 februari 2020 met de vraag een aantal aanpassingen uit te voeren in het dossier. Onze klantendienst vermelde toen nogmaals dat er een openstaand saldo was en dat dit diende zo snel mogelijk betaald te worden. Op 27 februari 2020 werd het dossier van onze klant dan doorverwezen naar het incassobureau Intrum. Voor verdere betaling van het openstaand saldo dienden zij contact op te nemen met Intrum. Op 13 maart 2020 ontvingen wij een betalingsbewijs van mevrouw Mertens waaruit bleek dat zij de betaling van Eur119,41 hadden uitgevoerd. Zij hadden de betaling echter niet uitgevoerd naar Intrum maar wel naar TV Vlaanderen. De betaling ontvingen wij dan ook op 17 maart 2020 in het dossier. Na deze betaling diende er nog de kosten van Intrum en de aangerekende herinneringskost van Eur10 betaald te worden. Wij ontvingen geen betaalbewijzen van andere betalingen. Op 25 maart 2020 contacteerde mevrouw Mertens ons opnieuw om te laten weten dat de herinneringskost van Eur10 en de kosten aan Intrum reeds aan het incassobureau waren betaald op 20 maart 2020. Aangezien wij echter niets hadden ontvangen, nam onze klantendienst contact op met Intrum om te vragen of zij dit konden bevestigen en ons de bewijzen hiervan te bezorgen. Omdat dit echter via interne communicatie gaat, kan het een aantal dagen duren voordat het dossier, als de betalingen voltooid zijn, wordt rechtgezet. Dit werd ook vermeldt aan de klant toen zij ons op 26 maart contacteerden om te vragen of wij al nieuws hadden. Bij deze willen wij echter graag bevestigen dat wij de betalingen van Intrum hebben ontvangen en deze zijn toegevoegd aan het dossier. Het signaal van mevrouw Mertens zal dan ook zo snel mogelijk terug actief gezet worden. Met vriendelijke groeten, Nathanaelle Klantendienst TV VLAANDERENVOLG ONS OP SOCIAL MEDIA DOWNLOAD DE LIVE TV APP Adres: TV VLAANDEREN Postbus 12250 1930 Zaventem Contact: E-mail Tel: 02 790 2 790 www.tv-vlaanderen.beAlgemene Voorwaarden beleid Veelgestelde vragen2019 ® TV VLAANDEREN is een merk gebruikt onder licentie door M7 Group S.A. Rue Albert Borschette 2 L-1246 Luxembourg R.C.S. Luxembourg B 148.073 Vestigingsvergunning n° 00143760/1
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten