Beste, ik ben al jaar en dag klant van scarlet voor internet en tv. Helaas zie ik de dienst steeds afnemen... het kleine broertje van proximus krijgt geen service, of al zeker zijn klanten niet. Het probleem is dat wanneer je ergens een account aanmaakt op een website of op een app, dat men tegenwoordig een verificatie mail stuurt alvorens je een account kan aanmaken... deze mail is dan verzonden naar je opgegeven email adres, in mijn geval dus Scarlet mail. Deze mails komen of wel niet aan (neen niet in spam folder ook) of veel te laat zodat de tijd verstreken is om de verificatie code in te vullen op de aangemaakte account... voorbeeld ik wou tickets kopen voor optreden sport paleis en ik moet dubbele verificatie doen alvorens ik kan aankopen en de verifiactie mail doet er meer dan 15 minuten over om toe te komen. terwijl de aankooptijd van ticket maar 8 minuten is... ik heb hier reeds contact voor opgenomen bij scarlet en hun antwoord was :maak een gmail account aan voor je mail meneer dat werkt beter... ik geloofde mijn oren niet .Waar betaal ik eigenlijk voor bij scarlet ?Kan er eens iets gedaan worden aan de half bakken service van scarlet en niet altijd de afdankertjes van proximus aan de scarlet klanten gegeven worden... bedankt alvast voor jullie hulp