Terug

confirmatie mails komen niet of veel te laat in mailbox

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Scarlet

05/04/2024

Beste, ik ben al jaar en dag klant van scarlet voor internet en tv. Helaas zie ik de dienst steeds afnemen... het kleine broertje van proximus krijgt geen service, of al zeker zijn klanten niet. Het probleem is dat wanneer je ergens een account aanmaakt op een website of op een app, dat men tegenwoordig een verificatie mail stuurt alvorens je een account kan aanmaken... deze mail is dan verzonden naar je opgegeven email adres, in mijn geval dus Scarlet mail. Deze mails komen of wel niet aan (neen niet in spam folder ook) of veel te laat zodat de tijd verstreken is om de verificatie code in te vullen op de aangemaakte account... voorbeeld ik wou tickets kopen voor optreden sport paleis en ik moet dubbele verificatie doen alvorens ik kan aankopen en de verifiactie mail doet er meer dan 15 minuten over om toe te komen. terwijl de aankooptijd van ticket maar 8 minuten is... ik heb hier reeds contact voor opgenomen bij scarlet en hun antwoord was :maak een gmail account aan voor je mail meneer dat werkt beter... ik geloofde mijn oren niet .Waar betaal ik eigenlijk voor bij scarlet ?Kan er eens iets gedaan worden aan de half bakken service van scarlet en niet altijd de afdankertjes van proximus aan de scarlet klanten gegeven worden... bedankt alvast voor jullie hulp

Berichten (6)

Scarlet

Naar: A. D.

11/04/2024

Beste,We hebben de klacht CPTBE01997933-24 met als Scarlet referentie 13703537 in behandeling genomen.Ik heb dit laten nakijken door onze IT-afdeling en zij kunnen algemeen geen probleem vaststellen.Om dit uitgebreider te kunnen onderzoeken hadden wij graag de verificatie mail headers ontvangen en de mailbox waarop u deze ontvangt.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel

A. D.

Naar: Scarlet

11/04/2024

blijkbaar krijg ik hier steeds fout als ik header wil meesturen dus graag een email adres waar ik het kan naartoe sturenin bijlage screeenshot van header analyszer mee gezondenin header is 15min en 11sec te zien

Scarlet

Naar: A. D.

23/04/2024

Beste,We hebben de klacht CPTBE01997933-24 met als Scarlet referentie 13703537 in behandeling genomen.Ik heb u persoonlijk een e-mail gestuurd waarop u de headers kan meesturen.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel

A. D.

Naar: Scarlet

16/05/2024

had het bericht niet gezien, ik heb de header doorgestuurd.

A. D.

Naar: Scarlet

21/05/2024

nog een extra mail gezonden van gisteren, wacht tijd alvroens scarlet mail doorstuurt was daar 30 min... als je maar 15 min tijd hebt om te bevestigen dan kan je als scarlet klant nooit bevestigen maw...

Scarlet

Naar: A. D.

24/05/2024

Beste,We hebben de klacht CPTBE01997933-24 met als Scarlet referentie 13703537 in behandeling genomen.Onze IT afdeling heeft de headers van de mail nagekeken en heeft vastgesteld dat de mail binnen 1 seconden na ontvangst op onze mailserver zichtbaar is in de mails.De vertraging blijkt afkomstig te zijn van een mailserver waar de bevestiging vertrekt.Ik heb u persoonlijk een mail gestuurd met de gedetailleerde informatie in.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform