Terug

Computerscherm is stuk na nog geen maand

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. N.

Naar: VANDEN BORRE

24/02/2024

Mijn computer scherm gekocht bij Vandenborre op 27/1/2024 is stuk, ik ga bij de winkel langs voor herstel maar omdat ik niet zonder computerscherm kan omdat we een bedrijf zijn en ik de computer nodig heb op het bedrijf. Ze willen het scherm wel opsturen voor herstel maar bieden geen oplossing om me verder te helpen met een vervangscherm zodat ik toch mijn bureauwerk kan verder zetten. Het enige wat ze zeiden was dat het 2 weken kan duren, maar dat is geen optie . Het bureau werk moet kunnen gedaan worden. Ze waren echter niet bereidt een oplossing te zoeken en hierdoor kan mijn scherm ook niet hersteld worden , terwijl het nog geen maand geleden gekocht is

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: R. N.

28/02/2024

Beste,Het betreurt me dat je op korte termijn een technisch defect ondervindt aan je toestel. Helaas kunnen we je geen bruikleentoestel aanbieden. Een herstelling kan tussen de 1 en 3 weken duren. Wij moeten je om geduld vragen. Buiten de herstelling onder garantie (herstelgarantie) kan ik je geen oplossing aanbieden.Vriendelijke groeten,VanessaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform