Terug

compensatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. J.

Naar: Sunweb

28/10/2024

Voorbije winter boekte we voor 8 mensen een chalet in les menuires. we betaalde wat meer als anders omdat we een chalet met sauna en jaccuzi wilden. door een probleem met de electriciteit werkte de sauna en jaccuzi niet. er kwan een electricen die het niet kon oplossen. maandagavond (halverwege de vakantie) kregen we voorstel om naar een andere chalet te gaan vanaf dinsdag. dit was voor ons geen mogelijkheid, omdat we daar zijn om te skiën. ik heb een formulier laten invullen door sunweb, waar zit dit alles op documenteerde (zie bijlage). Ondertussen heb ik 2 maal een klacht ingestuurd met de melding dat we 75€/pp (8p dus 600€) compensatie willen (op 550€/pp totaal). telkens krijg ik een automatische email terug dat ik binnen de 6 weken antwoord krijg. tot op heden heb ik nooit iets gehoord

Bemiddeling door Testaankoop 12 november 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform