Geachte, ik heb in juni overgestapt naar orange voor gsm, internet en tv. De installateur komt en sluit alles aan en niets werkt. Een week later kom ik pas bellen verder niets. Na 5 weken kon ik pas op wifi maar nog steeds geen tv. Op 24 augustus kon ik eindelijk tv kijken. Ik kreeg altijd facturen om te betalen en ze zeiden dat ik niets moest betalen omdat het hun schuld was. Gisteren kreeg ik bericht dat er een openstaande factuur was van 158 euro. Deze morgen bel ik naar orange en ze gingen dat bedrag volledig schrappen als compensatie. Mijn gsm viel uit waarom dat weet ik niet maar ik was toen al 56min09 aan de lijn. Het was een vrouwelijke collega. Niets. Ik bel deze middag weer want ik kan nog steeds niet bellen of smssen. Ik bel terug weer een ander persoon. Nu is er over die compensatie iets helemaal anders. Nu zou ik 97 euro moeten betalen voor ik terug kan bellen en smssen. Waarom zeggen ze me in de ochtend iets heel anders. Dit klopt helemaal niet. Ik heb een standaard contract en ook over dat contract zeiden ze dat ik optie had wat ook niet klopt. Ik ben een alleenstaande en als er iets gebeurd kan ik niemand bellen. Ze hebben me ook over niets verwittigd. Dat kan toch niet? Wat moet ik nu doen? s'Morgens was alles oké en in de namiddag moet ik plots 97 euro betalen.