Beste,Vorige week was het drankautomaat van Yanga sports defect in de Basic Fit te Bornem. Ik heb toen water moeten kopen uit het betalende dranken automaat. Dit was 2,3 euro per flesje water.Op woensdag kocht ik dit 2 keer. Er werd mij beloofd dat het toestel die avond gemaakt ging worden.Op vrijdag was het toestel nog steeds defect en werd ik dus genoodzaakt om opnieuw 2 keer water te kopen.In totaal komt dit dus neer op 9,2 euro, dat is bijna 4 maand een abonnement op Yanga sports drink.Ik had graag een compensatie in gratis maanden Yanga sports gezien of iets ludiek zoals een handdoek.Het gaat mij hier om het principe, een dienst waar voor ik een betaal en waarvoor ik een abonnement hebt, kon niet doorgaan. Het had makkelijk geweest indien men gratis water voor de abonnementhouders van Yanga sports water had voorzien.Of een mail op voorhand dat het machine kapot was.Nu kreeg ik pas een mail nadat ik dit gaan melden ben via de klachtendienst van basic fit, dat is te laat.