Beste Op 06/08/2020 bestelde ik een vaatwasmachine van whirlpool met ordernummer 45897018, onmiddellijk volledig betaald met extra installatiekost van 50€ via bancontact. Der werd mij gemaild dat ik deze zou ontvangen op 07/08/2020. Deze werd niet geleverd op die dag terwijl wij de hele dag aanwezig waren. Vervolgens krijgen wijk bericht dat er niet geleverd en geïnstalleerd kon worden omdat wij volgens uw chauffeur niet thuis waren om 7.15 om voor ons vakantiedag. Na telefonisch contact met uw klantendienst werd er een nieuwe levering en installatie ingepland voor 08/08/2020. Voor ons ook een vakantiedag waarop wij thuis waren.Weer hebben wij die dag niemand gezien die onze bestelling kwam leveren en installeren. Volgens de klantendienst kon de chauffeur het adres niet vinden. (wat mij raar lijkt vermits de vorige dag de chauffeur beweert dat wij niet aanwezig waren.)Omdat het ging om een levering en installatie, kon er volgens uw medewerker op de klantendienst, zondags 09/08/2020 niet geleverd worden want dan werkte de installateurs niet.hierdoor werd er dus afgesproken om dan op 11/08/2020 te leveren en te installeren.(wat voor ons een extra dag verlof nemen op het werk betekende, dus een dag loonverlies vermits mijn man werkt onder een arbeiderscontract). Er werd mij toen ook een deftige compensatie voor het ongemak belooft, waar ik voor mocht terug bellen na uiteindelijke levering en installatie van mijn bestelling.Na een hele dag wachten voor niets, want er werd weer niet geleverd en geinstalleerd, belde ik terug naar uw klantendienst om uitleg te vragen warom er weer niet geleverd is, daar dit al de 3 keer is dat wij de hele dag wachten om geleverd te worden.Toen kreeg ik als uitleg dat het bezorgsysteem in panne was en dat ik zo snel mogelijk een nieuwe leverdatum toegemaild ging krijgen.Hier kreeg ik dan de dag nadien inderdaad een mail dat er donderdag 13/08/2020 een nieuwe levering en installatie ging plaatsvinden. Ik heb toen weer contact opgenomen met uw klantendienst om een andere leverdatum af te spreken of een avondlevering te voorzien omdat wij niet nog eens een dag verlof konden krijgen. Volgens uw medewerker kon een avondlevering enkel zonder installatie en mits een extra betaling. (ja want de vorige 3 keer niet geleverd te worden op afgesproken datum is geen reden om de avondlevering dan voor de rekening van Coolblue te nemen om toch nog klantgericht een oplossing te bieden, tevens moest ik dan ook nog even de beschuldiging van diezelfde medewerker slikken dat het door onze fout niet geleverd kan worden want wij doen moeilijk over levering en installatie.) omdat er dus enkel geïnstalleerd kan worden op werkdagen tijdens kantooruren en op zaterdag, werd er de nieuwe leverdatum afgesproken op 22/08/2020. (want 15/08/2020 is een feestdag)Dit was net op de dag dat mijn zoon jarig was. Omdat wij het niet zagen zitten om nog langer te wachten, hebben wij toegezegd op deze datum en het bubbelverjaardagfeestje voor mijn zoon een dag opgeschoven.Weer hebben wij 22/08/2020 niemand gezien voor de levering en installatie van ons vaatwasmachine, maar dit keer wel met een mailtje dat er door een foutje in het sorteersysteem niet geleverd kon worden.Van 9.15u 's ochtends tot14.30u in de namiddag heb ik met uw klantendienst telefonisch contact gehad. het oude ordernummer van 06/08/2020 werd geannulleerd en er werd een nieuw order opgemaakt met ordernummer 46279908 (met hetzelfde toestel en dezelfde diensten als het vorige order) die ik dan opnieuw diende te betalen wat ik uiteraard geweigerd heb en gezegd dat ze evengoed de betaling van 06/08/2020 intern kunnen linken aan de nieuwe order. Na veel vijven en zessen kwam de interne overdracht van de betaling in orde maar toen merkte ik dat er geen installatiekost werd verrekend in de nieuwe order wat in de oorspronkelijke order wel was verrekend.Opnieuw nam ik contact op met de klantendienst.daar kreeg ik dan te horendat er niet meer geinstalleerd kan worden door corona. Maar de terugbetaling van de extra kost is tot op vandaag nog uitgebleven.Eveneens werd er een nieuwe datum voor levering afgesproken, dit keer 24/08/2020.Vandaag, 24/08/2020, werd er dan uiteindelijk toch geleverd.Gelukkig, maar wel met chauffeurs die zowel mijn eigendom als het toestel beschadigd achterlieten.(een pas afgewerkt muur in de gang van mijn huis en het toestel zelf foto's in bijlage als bewijs waarop dit duidelijk te zien is dat dit een pas afgewerkte muur is en dat het toestel beschadigd aangekomen is).Dus zoals afgesproken belde ik terug naar de klantendienst om de beloofde deftige compensatie af te spreken.Daar kreeg ik de horen da ik recht heb op 20€ in voucher.Hier ben ik niet akkoord mee. Ik heb 5 dagen tijd moeten opgeven, 17 dagen met het ongemak gezeten, 17 dagen moeten wachten op mijn bestelling hierdoor loonverlies geleden, ontelbare uren telefoonkosten(want is een normaal 03 nummer daar worden kosten voor aangerekend op mijn telefoonrekening, kosten die niet nodig waren zeker niet als men meer dan 1.30u in wacht word gezet.)moeten maken om te bekomen waar ik recht op heb en volledig betaald heb en schade aan net uitgevoerde werken en schade aan het pas geleverd toestel, en dat word dan gecompenseerd met een voucher van 20€. Ik eis dar er een deftige compensatie geregeld word. Ten 1ste een terugstorting van de installatiekost, den 2de een terugstorting van minstens 50% van het aankoopbedrag op het laatste order der compensatie van het loonverlies, de gemaakte telefoonkosten en het herstellen van de schade aan mijn woning. Indien hier niet in tegemoet gekomen word, zie ik mij genoodzaakt om hiervoor verder te gaan en er een advocaat op te zetten. Ik hoor graag van u hoe we dit verder gaan rechtzetten.Ik heb alle ontvangen mailverkeer, alle gepleegde telefoontjes en foto's van de schade als bewijs in bewaring.