Terug

Compensatie voor probleem met terugkijk tv.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. D.

Naar: Telenet

10/12/2021

Beste,Een aantal weken geleden begon ik problemen te ondervinden bij het gebruik maken van de terugkijk tv, namelijk blokjes en grote storing op het tv scherm. Ik heb dan telefonisch contact met jullie opgenomen om het probleem op te lossen. Enkele dagen later kwam de technieker langs maar kon het probleem niet direct oplossen. Er zou een week later een andere technieker langskomen om het probleem op te lossen. Het probleem is op dit moment opgelost. Ik zou graag voor de termijn dat ik niet gebruik heb kunnen maken van de terugkijk tv een compensatie willen vragen alsook omdat ik daar een apart abonnement voor heb. Graag zou ik ook willen vragen een compensatie te willen geven voor de grote storing op 7/12/21 omdat ik de hele dag geen mails/bestellingen voor onze broodjeszaak heb kunnen ontvangen via mail. Hopend op een positief antwoordMvg Yannick


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform