Sinds december vorig jaar (2021) ondervinden we serieuze problemen met het internet op ons bedrijf in Antwerpen Berchem. Telenet heeft ons toen laten weten dat er een groot probleem zou zijn met een node in de buurt. Zowel Telenet als verschillende onderaannemers dienden hiervoor werken uit te voeren. Sindsdien is ons internet geen 2 weken achter elkaar meer stabiel geweest. We hebben tientallen keren gebeld met Telenet om een oplossing te zoeken. Er kwam steeds dezelfde feedback, namelijk: we zijn bezig met het herstellen van de node. Ons bedrijf is actief in de communicatie en grafische sector. Per dag verbruiken wij best veel data. Tijdens alle onderbrekingen bij Telenet hebben wij telkens beroep moeten doen op onze mobiele data bij Proximus. De kosten lopen enorm op wegens ons hoog verbruik. Er zijn verschillende techniekers langsgekomen bij ons op kantoor, maar het probleem ligt bij de node en niet bij de apparatuur in ons kantoor. Tot op heden hebben wij nog niemand binnen Telenet kunnen spreken die de juiste bevoegdheden heeft. Op 9/3/22 hebben wij naar verschillende mailadressen van Telenet (customercare@telenetgroup.be, tbadmin@telenetgroup.be en b2b@telenetgroup.be) gemaild om een klacht in te dienen. Op 31/3 hadden we nog geen antwoord gekregen. Daarom hadden we een reminder gestuurd. Vandaag, 7 april, ontvangen we eindelijk antwoord. Telenet stelt ons een compensatie voor van €203,28. Voor ons is dit onaanvaardbaar. De schade die wij geleden hebben, ligt veel hoger dan €203,28. In de voorbije maanden hebben we uren gebeld met Telenet en werden we continu doorverwezen van de ene medewerker naar de andere. Wij verwachten een deftig gesprek met Telenet om de situatie uit te leggen en een correcte compensatie te ontvangen.