Terug

Compensatie vertraging

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Vertraging trein

Klacht

M. V.

Naar: Eurostar

23/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 14/08/2024 nam ik de trein van Brussel, naar Londen. Ik had hiervoor een ticket gekocht voor een bedrag van 74 euro. Boekingsreferentie: T3TTMZ met ticketnummer: 935411738. De trein kwam op de bestemming aan om 19.14 uur, met een vertraging van 72 minuten ten opzichte van de oorspronkelijk geplande aankomsttijd (18.02 uur) . Hetzij een vertraging tussen de 1 uur en 2 uur. Ik voeg de volgende documenten bij: overzicht boeking. Ik vraag de vergoeding waarop ik recht heb overeenkomstig de Europese wetgeving en jullie voorwaarden, met name de e-voucher van 30% van de kostprijs van het traject. Gelieve mij deze e-voucher te bezorgen op het e-mailadres waar de boeking op gemaakt is met name: pitoe_charlotte_minoe@hotmail.com. Met vriendelijke groet, Bijlagen: -overzicht boeking

Berichten (1)

Eurostar

Naar: M. V.

23/08/2024

Case Reference: 09371904 Hello,Thank you for getting in touch. This is an automated email to let you know we’ve received your request and a member of our team will answer you as soon as they can. If you have any future questions you have for us, please use our Contact Us webform. Don’t forget you can also find many answers on Eurostar.com, using our chat bot Hercule, or our Help Centre.Eurostar Customer Care ----- Bonjour, Merci de nous avoir contactés. Ceci est une réponse automatique. Nous confirmons avoir reçu votre demande qui sera traitée par un membre de notre équipe dans les meilleurs délais. Pour toute demande ultérieure, veuillez utiliser notre Formulaire de contact en ligne. Veuillez noter que vous pouvez d’autre part trouver de nombreuses informations sur Eurostar.com, en utilisant notre Chatbot, Hercule, ou via notre Centre d’assistance en ligne. Le Service Client Eurostar ----- Hallo Bedankt dat je contact opneemt. Dit is een geautomatiseerde e-mail om je te laten weten dat we je verzoek hebben ontvangen en een lid van ons team zal je zo snel mogelijk met een antwoord voorzien. Als je in de toekomst nog vragen voor ons hebt, gebruik dan ons contactformulier. Vergeet niet dat je veel antwoorden ook kan vinden op Eurostar.com, met behulp van onze chatbot Hercule of ons Helpcentrum. Eurostar Klantendienst Your Previous Communication:? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?!!! External Sender Expéditeur externe Externe afzender !!!You’ve received this email in response to your query. We won’t send you marketing emails unless we have your permission. To make sure our emails always reach your inbox, please add our email to your address book.You’ve been sent this email by Eurostar International Limited, Times House, Bravingtons Walk, London, N1 9AW. Registration number 02462001.Email Thread ID: © 2023 Eurostar International L.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform