Terug

Compensatie vertraging vlucht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. C.

Naar: Neckermann

22/06/2016

Geachte Test-Aankoop,Vorig jaar boekten wij via Neckermann online onze reis naar Bodrum Turkije, vertrek voorzien op 20/07/15 om 15u30.Door technisch mankement had deze vlucht een vertraging van 10u.De vlucht is vertrokken om +/- 01u00 op 21/07, aankomst bij het hotel was op 21/07 om 06u30.Wij vroegen Neckermann om een dossier op te starten om schadevergoeding te krijgen wegens vertraging vlucht en het verlies van overnachting wegens aankomst in het hotel 's morgens.Ook verliep de check-in in hotel Kervanseray niet vlot, onze aankomst was niet gekend in het hotel zodat het hotel hiervoor geen voorbereidingen had kunnen treffen, en we tot drie keer toe naar een andere locatie werden gebracht, zodat wij pas om 08u00 op onze kamer waren. U kan zich voorstellen dat, door de vertraging én het zoeken van de hotelkamer, onze reis in mineur is gestart. Kort na het indienen van onze klacht ontvingen wij een mail van Neckermann waarin stond dat we zouden gecontacteerd worden door Tailwind, zij zouden de vergoeding regelen. Volgens Neckermann waren niet zij maar de luchtvaartmaatschappij verantwoordelijk.Ondertussen zijn we bijna een jaar verder en hebben we niets meer gehoord, noch van Neckermann, noch van Tailwind en is de klacht dicht bij de verjaringstermijn.Volgens de wet hebben we recht op schadevergoeding, het kan toch niet dat dit ondertussen nog niet werd geregeld. We boekten onze reis via Neckermann, vlucht en hotel in één pakket. Wij hebben niet zelf maar Neckermann heeft de luchtvaartmaatschappij gekozen, het lijkt ons niet meer dan logisch dat Neckermann ons vergoed, of op z'n minst het dossier opvolgt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform