Beste Jan,
We hebben je klacht goed ontvangen via de testaankoop in verband met de laattijdige opmaak van je afrekening.
Uit nazicht zie ik dat we je meterstanden van 15-11-2022 en 1-11-2023 pas ontvangen hebben van je netbeheerder op 22-5-2024. We hebben je afrekening opgemaakt op 4-7-2024. Ik dien hierbij dan ook vast te stellen dat er vanuit de kant van Eneco geen laattijdig opmaak is van je afrekening aangezien we deze binnen de wettelijke termijn van 6 weken hebben opgemaakt na ontvangst van je meterstanden. Het tijdig doorsturen van de meterstanden is de verantwoordelijkheid van Fluvius.
Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder!
Ik wens je nog een prettige dag toe!
Met vriendelijke groeten,
Tom
Customer Relations Exception Complaint Handling
Battelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.be
Klimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n)
en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit
aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: donderdag 3 oktober 2024 12:45
Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.com
Onderwerp: compensatie procedure