Terug

Compensatie niet voldoende

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: CENTER PARCS

16/03/2020

Beste,Deze zondag morgen 15 maart 2020 werden wij om 11u uit ons huisje gezet in Center Parcs le bois francs te Frankrijk. Dit wegens het Coronavirus. Vrijdag 13 maart 2029 bij aankomst was er nog geen vuiltje aan de lucht.In de brief lees ik dat we een ‘reductiebon’ zullen krijgen die geldig is tot december 2020. Deze termijn is veel te kort en ondermaats.Wij hadden ook nog voor 20€ compensatiebonnen die we niet hebben kunnen gebruiken. Ook onze gehuurde fietsen hebben wij zomaar moeten indienen zonder terugbetaling.Wij gaan niet akkoord met de voorgestelde compensatie. Daarom willen wij een volledige terugbetaling van onze boeking.In uiterste geval gaan wij akkoord met een compensatieverblijf door ons te boeken voor december 2021 en dit voor het bedrag die wij betaald hebben voor onze geannuleerde verblijf jongstleden.

Berichten (1)

CENTER PARCS

Naar: B. D.

16/03/2020

ONTVANGSTBEVESTIGING Geachte gast, Hartelijk dank voor uw e-mail. Uw bericht werd geregistreerd onder volgende referentie [1737863-1584341859] U ontvangt van ons binnen de twee dagen een antwoord. Voor dringende vragen staan wij telefonisch ter uwer beschikking op volgend nummer: BE 070 220 330 (0.3 cpm) NL 0900 660 66 00 (1 euro/gesprek) Wij zijn bereikbaar op weekdagen van 09:00 tot 21:00, zaterdag van 09:00 tot 17:00 en zondag van 10:00 tot 17:00. Met vriendelijke groeten, Customer contact Center UW OORSPRONKELIJKE BERICHT


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform