Terug

Compensatie negatieve meterstand

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: FLUVIUS

12/11/2025

Bij navraag ivm afrekening negatieve meterstand na plaatsing digitale meter kreeg ik onderstaande reactie , plaatsingsdatum werd door fluvius geprikt in de maand van opneming ??? Is dit normale gang van zaken ? Beste uw analoge meter is vervangen door een digitale meter op 12 september. Uw jaarlijkse opnamemaand is september. Wanneer deze metervervanging in uw opnamemaand valt, vervalt de toepassing van het compensatiemechanisme.

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: J. B.

12/11/2025

Fluvius - Intern Geachte heer Berghmans Dag Jan De consumentenorganisatie Test-Aankoop stuurde je vraag/klacht door naar netbeheerder Fluvius. MAAR… nergens in deze klacht staat er een EAN-nummer noch een verbruiksadres vermeld waardoor we zelfs de klacht niet kunnen registreren, laat staan gericht handelen. We kunnen deze klacht enkel registreren en beantwoorden als we ook het aansluitadres kennen. Mag ik je vragen om ons deze gegevens te bezorgen in antwoord op deze mail aub. Steeds tot je dienst. . . KlachtencommissieKlachtenbeheer Brusselsesteenweg 199, 9090 Melle www.fluvius.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform