Er werd een contract opgesteld door een Telenet business vertegenwoordiger. Nadien bleek op het getekende contract beloftes te staan die Telenet niet kon vervullen, met contractbreuk tot gevolg.
Maanden werd er gemaild en gebeld, doch iedereen wees elkaar (Telenet Business en Telenet voor particulieren) met de vinger.
Intussen ontstonden er bijkomende technische problemen met Streamz, Netflix en Play More.
Voor deze technische problemen ontving ik een permanente compensatie van +/-20 euro per maand. Dit gelet de vele problemen en men op deze manier toch al iets kon doen aan mijn probleem.
Pas na een klacht bij de ombudsdienst werd de contractbreuk gecompenseerd.
Telefonisch werd mij bevestigd dat gelet ik reeds een hoge compensatie lopende had men de nieuwe compensatie hierop zou afstemmen.
Echter nu sluit men de eerste compensatie van +/- 20 euro af, gelet dit volgens hun een "korting" betreft die een klant nooit kan krijgen. Een compensatie die dus plots wordt teruggeschroefd door een administratieve fout. Echter na een klacht bij de ombudsdienst blijft Telenet bij zijn standpunt dat men de compensatie niet meer wil betalen.
De opgenomen gesprekken waarin dit werd besproken worden dan niet bezorgd. Ook het administratieve logboek waarin dit gesprek of handelingen werden opgenomen wordt niet bezorgd.
Dit maakt dat de bemiddeling over de contractbreuk dan ook niet meer compleet is.
Ik eis dus dat alles opnieuw wordt toegekend zoals beloofd, of een rechtszaak over de contractbreuk met bijkomende schadevergoeding lijkt de enige uitweg.