Beste,Na meer dan een volle maand nodig te hebben om mijn diensten te activeren. Waar ik een 5-tal dagen verlof heb moeten nemen door de incompetentie van Proximus.Is uiteindelijk het grootste deel geactiveerd geraakt. De opties die je zelf kan in en uitschakelen, alsook de cloud werken niet, maar dit nog terzijde gelaten.Tijdens de vele mails en gesprekken werd er gewag gemaakt van een compensatie. De momenten dat de nummers niet meer bereikbaar waren, de zogezegde e-sim die pas maanden later werd geactiveerd, die van dag op dag werd overgenomen zonder activatie. Waardoor ik na 3 dagen van incompetentie naar een fysieke winkel ben gegaan.Toen maakte ik ook een afspraak voor de installatie van internet, die door een even incompetente medewerker aan de telefoon, door haar werd geannuleerd en ik een zoveelste verlofdag verloren zag gaan. Het heeft 4 verschillende afspraken gekost, om het internet te activeren!Na exact 2 maand en enkele weken bleek de compensatie te bestaan uit: het promotiepakket dat iedereen is toegekend die op dezelfde periode dit pack activeerde.Dit noemen ze dan de compensatie, iets waar je sowieso recht op had bij aanvang. Indien deze klacht tot niks zal leiden, zit er niks op om met de advocaten van Testaankoop deze sage verder aan te kaarten.Met heel teleurgestelde groeten,Youri V