Geachte mevrouw/heer,
Op 21/04/2024, bestelden we een fornuis van het merk SIEMENS (HX9R3AE50).
Ik stel echter vast dat er zeer weinig contact is tussen het bedrijf en de klant. We hebben het bedrijf ten laatste gecontacteerd via mail op 16/05/2024. Hierin stond dat we nog moesten wachten op de levering van het fornuis en dat ze zouden sturen wanneer deze geleverd kon worden. Helaas hebben we geen informatie meer gekregen over de bestelling tot op de dag van vandaag.
Dit heeft geleid tot frustraties wegens het niet kunnen koken met een deftig fornuis. Het lang wachten zorgt ervoor dat we "aan het lijntje gehouden worden"
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen zo snel mogelijk het product te leveren (liefst binnen de 2 weken) of we verwachten een terugbetaling van het gestort bedrag.
Met vriendelijke groeten,
Bijlage:
- Kopie factuur
- Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht