Terug

communicatieprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: MICROSOFT

29/12/2020

Mevrouw, Mijnheer,Waarom kan Microsoft niet zorgen voor medewerkers die zeer goed de Nederlandse taal begrijpen om een technisch probleem op te lossen?

Berichten (7)

MICROSOFT

Naar: W. D.

29/12/2020

Geachte,Mogen we een telefoon nummer en e-mail adres ragen? Dank u welKind regards,Annick Hayot /Reception DeskReal Estate FacilitiesPassport BuildingLuchthaven Brussel Nationaal 1K1930 Zaventemnvrecep@microsoft.com Telephone+32 (0) 2 503 31 13www.sodexo.com

W. D.

Naar: MICROSOFT

29/12/2020

Mijn gegevens :walter.de.voecht@telenet.be0497 60 00 97

MICROSOFT

Naar: W. D.

29/12/2020

Dank u wel.Kind regards,Annick Hayot /Reception DeskReal Estate FacilitiesPassport BuildingLuchthaven Brussel Nationaal 1K1930 Zaventemnvrecep@microsoft.com Telephone+32 (0) 2 503 31 13www.sodexo.com

W. D.

Naar: MICROSOFT

29/12/2020

Mijn probleem is : genoteerde afspraken in de app Outlook op mijn tablet staan niet in de agenda Outlook op mijn Desktop computer. Of anders gezegd : wat ik invoer op Tablet komt niet op Desktop

MICROSOFT

Naar: W. D.

29/12/2020

Geachte Mijnheer,We hebben een schriftelijke klacht ingediend onder Microsoft ref. nummer 1515474650Kind regards,Annick Hayot /Reception DeskReal Estate FacilitiesPassport BuildingLuchthaven Brussel Nationaal 1K1930 Zaventemnvrecep@microsoft.com Telephone+32 (0) 2 503 31 13www.sodexo.com

W. D.

Naar: MICROSOFT

16/01/2021

Geachte,Intussen heb ik dan maar zelf probleem opgelost want van Microsoft is er niemand die geholpen heeft.Ook heb ik nog steeds geen antwoord gekregen waarom de helpdesk mensen heeft die de Nederlandse taal niet macht zijn.

MICROSOFT

Naar: W. D.

20/01/2021

Geachte,Microsoft assistance heeft een paar keer Mr. De Voecht geprobeerd te bereiken, zonder succes. Vanmorgen nog, en ze gaan nog vandaag proberen.Kind regards,Annick Hayot /Reception DeskReal Estate FacilitiesPassport BuildingLuchthaven Brussel Nationaal 1K1930 Zaventemnvrecep@microsoft.com Telephone+32 (0) 2 503 31 13www.sodexo.comSent: Saturday, 16 January 2021 11:26To: Belgium Reception Desk nvrecep@microsoft.comSubject: [EXTERN] Klacht - communicatieprobleem - (CPTBE01148983-18)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform