Terug

Communicatieprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

S. V.

Naar: OPC Optimal parking Control

15/04/2025

Geachte mevrouw/heer, Op [28/02/2025] ontving ik van u een brief met het verzoek tot betaling van het bedrag van [284,97] ref [250001542]. Op [04/03/2025] schreef ik [gerhanko] hierover reeds aan. De vermeende vordering van deze firma is ongegrond omdat [er mij een mail werd gestuurd door OPC dat ik niets hoef te doen tot er een antwoord was op mijn betwisting]. Tussen mijn betwisting en brief door deurwaarder heb ik niets ontvangen van communicatie via mail of per post. Ondertussen heb ik alles al betaald om nog extra kosten te vermijden. Maar toch zou ik dit graag eens laten onderzoeken omdat nog mensen zo gaan tegen de lamp lopen omdat het bedrijf OPC niet zo zuiver is als het lijkt. Met vriendelijke groet,

Bemiddeling door Testaankoop 30 april 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform