Geachte Basic-Fit,Ik ben nog steeds wachtende op een reactie. Ik kreeg intussen een reactie per mail van jullie support team bij het aanmaken van een intern ticket op jullie website (zie hieronder):-------------------------------------------------------------------------------------""Hi Marnik, Bedankt voor jouw bericht. Excuses voor mijn late reactie! Wat vervelend dat jouw app Franstalig is en je onze nieuwsbrieven ontving in het Frans. Deze taalinstelling is gebaseerd op jouw thuisclub. Dit was Basic-Fit Brussels Anderlecht Westland Shopping. Ik heb dit voor je aangepast naar Basic-Fit Sint Pieters-Leeuw Bergensesteenweg. Als het goed is is hiermee het probleem verholpen. Uiteraard kan je bij alle Basic-Fit clubs blijven sporten.Voor de zekerheid heb ik jouw account gereset waardoor je nu kan inloggen met:Gebruikersnaam: marnik.de.hertogh@gmail.comTijdelijk wachtwoord: basicfitDit wachtwoord kun je zelf aanpassen via de website versie van de App (https://portal.basic-fit.com/). Door rechts bovenin op het pijltje naast jouw naam te klikken kan je via ‘accountinstellingen’ jouw wachtwoord simpel aanpassen naar jouw eigen keuze.Zou je me kunnen laten weten of de App nu Nederlandstalig is? Met sportieve groet, EnyaApp SupportBasic-Fit""------------------------------------------------------------------------------------Onderstaand mijn antwoord:""Beste Enya,Ik zou graag een aantal zaken rechtzetten alvorens te antwoorden:- De taal van mijn applicatie is inderdaad afhankelijk van welke club als favoriet staat ingesteld maar dit is totaal naast de kwestie. (lees verder)- Basic-Fit Brussels Anderlecht Westland Shopping bevindt zich in tweetalig gebied (Frans en Nederlands)- Het is dan ook onaanvaardbaar dat Nederlandstalige klanten van club Anderlecht Westland Shopping geen service krijgen in het Nederlands (communicatie per mail, applicatie)Het lijkt me helemaal onlogisch om iemand een taal toe te wijzen op basis van welke club hij wil gaan sporten. De taal dient een keuze te zijn in instellingen van de applicatie, diezelfde redenering is wenselijk voor alle communicatie per mail / nieuwsbrief.Ik betreur ten zeerste dat in een zo prachtig tweetalig landschap er vanuit Basic Fit op deze manier wordt ingespeeld op tweetaligheid of in dit geval dus een eentalig Brussels Hoofdstedelijk Gewest (blijkbaar enkel Franstalig volgens jullie). Dat ik zelf perfect tweetalig ben en de hele dag Frans spreek op mijn werk wil niet zeggen dat ik bij het betreden van de club Basic-Fit Brussels Anderlecht Westland Shoppin standaard in het Frans word aangesproken.Dit is geen persoonlijke uitval naar U, Enya. Ik zou het gewoon enorm apprecieren moest dit punt ook onder de aandacht worden gebracht.Mijn antwoord op Uw vraag of mijn applicatie nu in het Nederlands staat na de reset:Neen, bij het inloggen met het nieuwe wachtwoord stond de applicatie opnieuw in het Frans (opnieuw omdat de Club Anderlecht geslecteerd stond). Ik weet dat ik deze taal naar het Nederlands kan veranderen door mijn favoriete club in te stellen op "Sint-Pieters-Leeuw Bergensesteenweg" maar dat is helemaal mijn vraag niet. Het zou voor Nederlandstalige klanten mogelijk moeten zijn om gelijk welke club te selecteren als favoriet en alsnog de volledige interface in het Nederlands te kunnen zien. En dat geldt ZEKER voor een club die zich in tweetalig gebied bevindt.Gelieve mijn account niet meer te resetten, daar dat helemaal niet te essentie van de zaak betreft.Met vriendelijke groet,Marnik De Hertogh""