Beste, Naar aanleiding van het onderhoud van mijn waterontharder blijf ik op mijnhonger zitten.1. De volgens mij afgesproken onderhoudsdatum werd niet gerespecteerd, wel bood de technieker zich 2 dagen later aan. Mijn vraag is hier om voortaan een afspraak schriftelijk te bevestigen. (In december krijg ik van u telefoon om een afspraak te maken. Als ik u daarna opbel, krijg ik antwoord om in februari terug te bellen!) In februari heb ik dan een afspraak gekregen die volgens mij foutief was)2. OP 1 maart 2022 heb ik het factuur gekregen voor het geleverde onderhoud. 2.1 Er werd extra aandacht gevraagd voor het water dat een zoutsmaak heeftNa dit onderhoud wordt mij gevraagd om regelmatig eens over de bodem van de ontharder te wrijven om het zout los te maken.2.2 3 zakken zout werden niet geleverd en zouden in mindering worden gebracht op factuur.2.3 Het service document dat ik digitaal ondertekend heb, zou ik graag digitaal verkrijgen. Heb ik u trouwens ook al gevraagd in mijn mail aan uw boekhouding. Zonder reactie! Ik mag toch veronderstellen dat een verstuurde mail, toch een schriftelijke reactie krijgt.3.3 Op het factuur is geen rekening gehouden met de 3 zakken zout die niet geleverd werden. Uw technieker heeft mij gezegd dat deze in mindering geplaatst werden via het servicedocument.Dit service document zou ik voortaan digitaal doorgestuurd krijgen. Ook deze documenten van vorig onderhoud.3.4 Op 8 maart 2022 heb ik u hiervoor een mail gestuurd, tot op heden zonder resultaat.Dank voor uw antwoordmvgFilip