Beste,Ik bestelde een 2-tal weken geleden een artikel (handtas van Guess) bij Sarenza. De dag van levering kreeg ik via mijn Bpost app de melding dat mijn artikel op een veilige plaats bij mij thuis was afgeleverd. Bij thuiskomst na mijn werk die avond bleek helaas dat mijn pakket nergens te bespeuren was. Ik deed rondvraag bij de buren maar helaas.Diezelfde avond nam ik nog per mail contact op met de klantendienst van Sarenza. Aangezien ik enkele dagen later nog steeds geen antwoord had gekregen mailde ik nogmaals. Ondertussen zijn we 12 dagen verder en 4 mails van mij uit gezonden naar Sarenza en nog steeds niets van antwoord gekregen, met andere woorden nul communicatie. Ook telefonisch zijn zij onbereikbaarbaar terwijl ze volgens de website wel telefonisch bereikbaar zouden moeten zijn.Ik zit met mijn handen in mij haar. Mijn artikel kwijt en mijn geld (meer dan 100 euro) kwijt.Ik ben ik mijn eerste mail vriendelijk gebleven en had begrip voor de situatie, want ook zij kunnen er niets aan doen dat mijn pakket verdwenen is maar communicatie dan op zen minst met de klant. Ik ben echt niet te spreken over deze manier van omgaan met je klanten.