Beste,Ik heb 2 kussens en een matras besteld. Na ik wat reviews had gelezen, schrok ik enorm van het aantal gedupeerden, lees geen terugbetaling bij annulatie, weken wachten op de bestelling. Om deze reden en ook omdat ik van mijn aankoop wou afzien, heb ik meteen gemaild naar de servicedienst om te laten weten dat ik graag alles wil annuleren. Ik heb een herroepingsrecht van 14 dagen en er staat ook duidelijk in dat je 100 dagen het product mag uitproberen. Ik ben dus in mijn recht om dit nu al meteen te willen annuleren.Probleem: geen enkel antwoord van de klantendienst. Zoals de 100en reviews ook al laten weten, is de dienst naverkoop een ramp. Ik kreeg vandaag 2 pakketten aangeboden met de kussens. Deze heb ik aan de deur geweigerd. Voor de matras heb ik het transportbedrijf ook gemaild om hun te laten weten dat ik dit wil weigeren. Heb ik nog geen antwoord op gekregen. Er staat wel dat je dit voor levering nog kunt laten weten en ze het dan meteen retour zenden... We zullen zien. Anders weiger ik deze ook.Ik had graaf antwoord gehad van emma dat de annulering van de factuur in orde komt en dat ze de bestelling annuleren. De goederen die reeds geleverd worden, zijn ook geweigerd aan de deur. Ik vraag gewoon dat de klantendienst zijn werk doet zoals het hoort. Heb via Facebook ook al contact opgenomen. Ik kreeg een reply dat ze dit gingen regelen, sindsdien niets meer.