Terug

Communicatie klantendienst

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: IKEA BELGIUM

26/05/2024

Beste, Graag had ik een klacht ingediend tegen de klantendienst van IKEA . Ik nam contact met hun op i.v.m schade aan eetborden die wij bij hun aankochten. Na de vaatwasserbeurt merktenWe dat er stukjes van af vielen. We hebben de borden nu ongeveer 3 maand in ons bezit, en vonden het dan ook niet kunnen dat dit gebeurde. Ik namContact met hun op om dit te melden en de persoon van de klantendienst wist mij te vertellen dat ik Deze zonder ticket kon gaan omruilen voor een nieuwe set. Zo gezegd zo gedaan zijn we dan niet veelLater naar IKEA terug gegaan. Daar stuurden ze ons jammer genoeg weg met ons probleem en werd deze niet aanvaard.

Berichten (6)

IKEA BELGIUM

Naar: S. B.

28/05/2024

Beste meneer Baes,Het is spijtig te horen dat u niet werd verder geholpen op de klantendienst in de winkel.Op de onderkant van de borden is normaalgezien steeds een datum stempel aanwezig zodat u ook zonder uw aankoopbewijs verder kan geholpen worden onder garantie.We zouden graag een dossier voor u aanmaken maar we beschikken niet over voldoende gegevens om dit te doen.Indien u uw mailadres kan doorsturen via dit platform kunnen we u contacteren om u op een correcte manier verder te helpen.Met vriendelijke groeten,IKEA

S. B.

Naar: IKEA BELGIUM

28/05/2024

Beste, bedankt voor uw bericht en Blij te horen dat er toch geluisterd wordt naar de klant. U mag mij verder contacteren op privé e-mail adres genaamd : baessteven@hotmail.com

IKEA BELGIUM

Naar: S. B.

14/06/2024

Beste meneer Baes,We hebben intussen alle nodige informatie van u ontvangen.U mag de vraag naar nog extra informatie in antwoord op uw mail negeren.Een collega neemt begin volgende week contact met u op om een gepaste oplossing te bespreken.Met vriendelijke groeten,IKEAVan: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.beVerzonden: dinsdag 28 mei 2024 18:10Aan: BE Customercare cc customercare.cc.be@ingka.ikea.comOnderwerp: Klacht - Communicatie klantendienst - (CPTBE02020954-56) CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you recognize the sender and know the content is safe.

S. B.

Naar: IKEA BELGIUM

19/06/2024

Beste, Ik werd 2 dagen geleden gebeld door jullie dienst. Jammer genoeg heb ik deze gemist. Er werd ook een bericht gestuurd dat ik kon terug bellen of via messenger een bericht laten. Ik heb jullie dienst via messenger gecontacteerd maar jammer genoeg nog geen reactie.

IKEA BELGIUM

Naar: S. B.

24/06/2024

Beste meneer Baes,Intussen hebben we u kunnen bereiken en werden er u nieuwe borden toegestuurd.We hopen op deze manier tegemoetgekomen te zijn aan uw vraag.Met vriendelijke groeten,IKEAVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be namens klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.beVerzonden: woensdag 19 juni 2024 21:30Aan: BE Customercare cc customercare.cc.be@ingka.ikea.comOnderwerp: Nieuw bericht van STEVEN You don't often get email from klachten@test-aankoop.be. Learn why this is importantCAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you recognize the sender and know the content is safe.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

S. B.

Naar: IKEA BELGIUM

25/06/2024

Beste, Ik heb vandaag zojuist het pakket mogen ontvangen. Bedankt voor de snelle reactie, en de aangeboden oplossing.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform