kopie van online (contactformulier klacht) doorgestuurde klacht:na tijdelijke werkloosheid om medische redenen en vervolgens ontslag om medische redenen telefonisch contact gehad met uw diensten in het najaar van 2023, daar ik op 2 dagen 2 brieven ontvangen had een 1ste om te melden dat mijn dossier onvolledig was en diende aangevuld te worden, een 2de om te melden dat mijn dossier volledig was en ik verder niets hoefde te doen. mijn dossier ivm tijdelijke werkloosheid bleek, volgens de contactpersoon, onvolledig en diende vervolledigd te worden. ivm mijn dossier volledige werkloosheid bleek, volgens diezelfde persoon, er een fout gebeurd (er zou een dubbele aanvraag doorgestuurd zijn naar de rva). er werd mij toen gezegd dat er melding van gemaakt zou worden (zou per email nog tijdens gesprek doorgestuurd zijn) en ik hoefde voorlopig niets te doen... ik zou opnieuw persoonlijk gecontacteerd worden mocht er toch nog een probleem zijn. vervolgens geen enkel contact meer gehad. er werden mij wel meerdere herinneringen gestuurd ivm de ontbrekende documenten ivm de tijdelijke werkloosheid (toegegeven: omwille mentale problemen was ik lange tijd niet capabel mij daarop te concentreren), maar geen enkele ivm het definitieve ontslag, noch werd ik teruggebeld... tot vandaag. vandaag werd ik opgebeld om mij te melden dat ivm de tijdelijke werkloosheid alles in orde gebracht werd, maar dat men voor de volledige werkloosheid slechts 2 maanden terug kan gaan omdat ik mijn documenten daaromtrent telaat zou ingediend hebben! akkoord dat ik mijn documenten ivm tijdelijke werkloosheid telaat heb ingediend en daar meermaals op gewezen werd... maar voor mij totaal onbegrijpbaar is dat dit nu net geen probleem vormt, maar wel de documenten waar jullie diensten mij terug voor zouden contacteren, maar dit tot op vandaag niet gedaan hebben. u kan mij moeilijk de initiële fout verwijten, noch het opvolgen van jullie advies (afwachten), noch dat er blijkbaar iets fout gelopen is bij het opvolgen van het dossier?!