Terug

Communicatie digitale meter

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: FLUVIUS

08/03/2024

28/12/2023 digitale meter geïnstalleerd. Echter niet mogelijk data van digitale meter af te lezen. Na herhaaldelijk de klantendienst gecontacteerd te hebben nog steeds geen oplossing op 8/3/24. Communicatie verloopt ook zeer traag en moeizaam.

Berichten (2)

FLUVIUS

Naar: E. D.

08/03/2024

Beste,Is het mogelijk om uw adres of EAN-code door te geven, zodat uw klacht kan gecapteerd en geanalyseerd worden?Alvast bedankt!Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer

E. D.

Naar: FLUVIUS

12/03/2024

EAN 541448820065302017Wim Heyninck: 85.07.02-065.60Eline Dumont: 85.04.09-222.60Wij hebben tevens geprobeerd een homewizard P1 te installeren en de poort te activeren, maar ook dit is niet mogelijk.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform