Terug

Commerciële korting niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. E.

Naar: OCTA+

18/10/2023

Beste, In juli 2022 heb ik Octa+ laten weten dat ik naar een andere leverancier wou overstappen.Octa+ heeft mij overtuigd om toch te blijven aan de hand van een éénmalige korting van 120 € (60€ voor gas + 60€ voor electr.).Deze korting zou ik pas na 1 jaar ontvangen. Tot op heden heb ik niets mogen ontvangen.Octa+ zegt dat ik ben gestart met een variabele contract en dan ben overgeschakeld naar een sociaal contract- om die reden hoeven zij mij geen korting te geven.Nu heb ik weer een variabele contract bij hen.De belofte van een éénmalige korting van 120€ was enkel om klant te blijven bij Octa+ ! Er werd nooit is gezegd over het soort contract.Ik heb het gevoel dat ze mij gewoon een jaar aan het lijntje wilden houden.Ik zou graag hebben dat Octa+ haar belofte nakomt.Mvg Hassna


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform