Terug

comforttarief water in geval van lek

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. P.

Naar: Farys

17/01/2024

Beste, wij hadden een overdrukklep van de boiler die bleef open staan. Bij de jaarlijkse meteropname bleek ongeveer 200 m³ te zijn weggevloeid via de afvoer. De factuur die er op volgde leerde mij dat wij voor hetgeen wegvloeide een verdubbeld tarief dienen te betalen wegens 'comfortverbruik'. Dat vind ik niet kunnen, daar ons comfort zeker niet is verhoogd door dit verlies. Brandverzekering komt een gedeelte tussen. Ik ben bereid het gewoon tarief te betalen, maar niet het dubbele wegens 'comfort' dat ik niet heb.

Berichten (5)

Farys

Naar: L. P.

17/01/2024

Geachte klant,Wij hebben uw bericht goed ontvangen en zullen dit zo spoedig mogelijk behandelen. Mogen wij u vragen uw e-mail niet opnieuw te versturen, we verliezen uw vraag zeker niet uit het oog.Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden.Met vriendelijke groeten,Farys klantendienstOnek de snelste manier om uw klantzaken te regelen: via MyFarys, ons online klantenportaal op www.farys.be/myfarys. Wist u trouwens dat u er ook uw verhuis kan regelen?Farys - opdrachthoudende vereniging - Maatschappelijke zetel: Stropstraat 1 - 9000 GentRPR Gent - KBO BTW BE 0200.068.636 - Belfius BE61 0910 1709 0217 - BIC: GKCCBEBB----------------------------------------------------------------------------Si vous habitez dans une commune à facilités (Drogenbos, Linkebeek, Renaix ou Wemmel), vous trouvez la traduction de cet e-mail sur www.farys.be/fr/message-automatique.----------------------------------------------------

Farys

Naar: L. P.

19/01/2024

Geachte heer Paternoster  Wij merken op dat wij in onze bestanden geen eerder contact met u vinden over het de factuur van 11 januari 2024.  Alleszins bezorgen wij u - om redenen van privacy - een antwoord via een aparte e-mail.  U vindt meer informatie over ons privacybeleid op www.farys.berivacybeleid.  Heeft u nog vragen, dan helpen wij u graag verder via www.farys.be/contact of via het nummer 078 35 35 99.  Met vriendelijke groetenFarys klantendienst  Oorspronkelijke tekst

L. P.

Naar: Farys

26/01/2024

Geachte,U verwijst naar een afzonderlijke mail waarin u mij een antwoord zou bezorgen. Ik heb op heden nog geen dergelijke mail mogen ontvangen (behoudens vergissing van mijnentwege). U kan daarvoor best het adres lieven@lpaternoster.be gebruiken. Uw antwoord tegemoetziend, hoogachtend.

Farys

Naar: L. P.

26/01/2024

Geachte klant,Wij hebben uw bericht goed ontvangen en zullen dit zo spoedig mogelijk behandelen. Mogen wij u vragen uw e-mail niet opnieuw te versturen, we verliezen uw vraag zeker niet uit het oog.Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden.Met vriendelijke groeten,Farys klantendienstOnek de snelste manier om uw klantzaken te regelen: via MyFarys, ons online klantenportaal op www.farys.be/myfarys. Wist u trouwens dat u er ook uw verhuis kan regelen?Farys - opdrachthoudende vereniging - Maatschappelijke zetel: Stropstraat 1 - 9000 GentRPR Gent - KBO BTW BE 0200.068.636 - Belfius BE61 0910 1709 0217 - BIC: GKCCBEBB----------------------------------------------------------------------------Si vous habitez dans une commune à facilités (Drogenbos, Linkebeek, Renaix ou Wemmel), vous trouvez la traduction de cet e-mail sur www.farys.be/fr/message-automatique.----------------------------------------------------

Farys

Naar: L. P.

29/01/2024

Geachte heer Paternoster  U stelt dat u onze afzonderlijke e-mail met meer toelichting bij uw facturatie nog niet ontving en geeft een nieuw e-mailadres op.  Wij merken op dat dit e-mailadres nog niet in uw klantendossier was geregistreerd. Onze e-mail van 19 januari 2024 verstuurden wij dan ook naar het ons gekende e-mailadres, waarmee u overigens een account aanmaakte op MyFarys.  Opnieuw bezorgen wij u - om redenen van privacy - een antwoord via een aparte e-mail.  U vindt meer informatie over ons privacybeleid op www.farys.berivacybeleid.  Heeft u nog vragen, dan helpen wij u graag verder via www.farys.be/contact of via het nummer 078 35 35 99.  Met vriendelijke groetenFarys klantendienst    Oorspronkelijke tekst


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform