Terug

Comfort installatie aangerekend

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: Telenet

15/11/2019

Na verhuis regelde ik via de helpdesk een overzet naar het nieuwe adres, er werd niet bij vermeld dat de installatie kosten met zich zouden meebrengen noch dat er een gratis alternatief is.De technieker kwam bij de installatie enkel de modem installeren. Er werden geen verder vragen gesteld noch werden al mijn apparaten getest of de wifi gecontroleerd in meerdere kamers.Nu wordt er een comfortinstallatie aangerekend van 85 euro en ben ik daar niet mee akkoord.Ik heb reeds naar jullie helpdesk gebeld zonder succes.Ik wil betalen voor de technieker die mijn internet aansloot maar 85 euro voor 10 min werk is zwaar overdreven.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform