Terug

Comfort Bonus is een ramp

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. R.

Naar: Eneco

20/04/2018

24/24 7/7 is heel misleidendCommunicatie loopt mank20 dagen voor de koelkast hersteld geraakt

Berichten (2)

Eneco

Naar: M. R.

23/04/2018

Geachte,Naar aanleiding van de klacht die de heer Radino ingediend heeft bij jullie diensten kan ik u informeren dat deze ook al werd behandeld door onze klantendienst.Wij hebben onze excuses aangeboden en een boeketje bloemen laten afgeven.Wij hebben ook contact opgenomen met Allianz om hen te melden dat de dienstverlening in dit geval niet optimaal is verlopen.Zij hebben ons verzekerd dat zij hiermee rekening zullen houden in de toekomst.Er zijn reeds veel interventies geweest die volledig correct verlopen zijn, dus houden wij er toch aan om met deze partner verder te werken in de toekomst.Met vriendelijke groetenMarina CoppensKlachtenbeheer Eneco.

M. R.

Naar: Eneco

27/04/2018

Tegen ons zeggen ze dat ze de service zullen aanpassen, en nu zijn we plots een unicum! Het kan niet alleen bij mij een probleem zijn. Als de verzekering zelf mag bepalen wie het komt herstellen, voor hoeveel en wanneer, dan hebben ze het volledig monopolie en kunnen we niet spreken van een extra 3 jaar garantie zoals het de eerste 2 jaar zijn. Die herstellen het binnen de week.De informatie op de site van Eneco moet duidelijker vermelden dat de 24/24 7/7 enkel het meldpunt is en dat een herstelling instens 1 tot 3 weken kan duren. Ook moeten ze duidelijk maken dat de hersteldienst door de verzekering wordt gekozen en dat het geenszins de fabrikant of invoerder zelf is die de herstelling zal mogen uitvoeren.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform