Beste,Op 25 september 2023 deden wij een bestelling via Collect & Go. Bij deze bestelling zaten onder andere drie zakjes Grana Padano poeder 100g. Wanneer we enkele dagen later één van de zakjes uit onze koelkast namen, dachten we eerst dat deze al halfleeg was, maar tot onze verbazing was dit zakje ongeopend. Na weging bleek dit zakje een gewicht te hebben van 68g, inclusief verpakking. Dat is 43g minder dan een 'normaal' zakje die we op 111g gewogen hebben. Op een vermeld gewicht van 100g, betekent dat dus ruim 40% minder inhoud.Het feit dat dit via Collect & Go gebeurde, maakt het voor ons alleen nog maar erger. Dit kwaliteitsprobleem was duidelijk voelbaar en wij zouden dit zelf nooit uit de winkel meegenomen hebben.Ik heb jullie hiervoor al gecontacteerd via jullie contactformulier op woensdag 4 oktober, maar het vermeende antwoord binnen de twee dagen liet op zich wachten. Op vrijdag 13 oktober stuurde ik nogmaals een herinnering om mijn klacht te behandelen, maar opnieuw werd dit genegeerd.Ik vind het te belachelijk voor woorden dat ik voor een zakje dat mij 1.26 euro gekost heeft, Test-Aankoop moet beginnen inschakelen. Maar moge het duidelijk zijn dat dit vooral uit principiële redenen is. Ik ben er verder van overtuigd dat wanneer jullie dergelijke kwaliteitsproblemen alsook jullie vaste klanten gewoon negeren, dat dit publiekelijk geweten mag zijn.Graag had ik een compensatie voor dit probleem gezien. Hieronder nog enkele details over de aankoop, verdere details zijn tevens te vinden bij mijn originele klacht via jullie eigen contactformulier (ticket 01374286).Ordernummer: 29900575Kasticket: 80042