Terug

Collect & Go

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. J.

Naar: Colruyt

08/02/2020

Ik had via Collect & Go besteld voor de belangrijke reden om tijd uit te sparen. Toen ik de boodschappen ging ophalen werd vermeld dat de venkel er niet bij was omdat die op het ogenblik dat ze het pakket aan het klaarmaken waren nog niet beschikbaar was in de winkel. Ik vroeg of men de venkel dan even nu kon gaan halen in de winkel maar ze zeiden dat dat niet ging omdat ‘er geen weegschaal aanwezig is in het collect & go gedeelte’. Ik moest dus met mijn peuter van 2 jaar zelf de winkel in om enkel nog de venkel te gaan halen en heb vervolgens 30 min aan de kassa moeten wachten want het was op dat moment heel druk. Ik betaal net de service kost van 5 EUR om net de lange wachttijden aan de kassa te vermijden. Ik was dus absoluut niet tevreden met de service van collect & go die ik heb gekregen en verwacht dat ze ten minste weegschalen zetten in het C&G gedeelte om dit in de toekomst te vermijden en wil voor deze boodschappen ook de service kost van 5 EUR terugkrijgen.

Berichten (4)

Colruyt

Naar: K. J.

10/02/2020

.[1]Beste Karen,Wij vinden het heel jammer te vernemen dat je artikel niet voorradig was.Onze excuses voor dit voorval.Kan je ons jouw gegevens bezorgen zodat wij dit verder kunnen bekijken.Bedankt voor je medewerking.  [2]Klik hier en geef je feedback om onze diensten te verbeteren.Met vriendelijke groet,FreyaKlantendienst CollectandGo02/363 50 05[3]www.collectandgo.be.[1] s:colruyt.collectandgo.be/cogo/nl/home [2] s:forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=g9XFwK8duEGy-TWQy4o4Vs0yRFNH5jRNo85PdY7skqZUMjM0TTJUQktNUFowVjA2N1JINTVSNjlDNi4u[3] www.collectandgo.be

K. J.

Naar: Colruyt

10/02/2020

Beste,Mijn naam is Karen Jonsen en het betrof de collect & go dienst van Colruyt Deurne Zuid op de Herentalsebaan. Het feit dat het product niet aanwezig was, was niet het probleem. Maar dat ik het daarna zelf in de winkel moest gaan halen en dan nog 30 minuten heb moeten aanschuiven aan de kassa. Welke gegevens hebben jullie nog nodig?Mvg,Karen Jonsen

Colruyt

Naar: K. J.

11/02/2020

.[1]Beste Test-Aankoop,Wij komen terug op de klacht van klant Karen Jonsen in verband met de venkeldie ze moest gaan halen in de winkel aangezien deze niet vooradig was bijCollectandGo.  Helaas kunnen wij zonder gegevens van de klant, dit niet verder onderzoeken.  Wij zouden volgende gegevens nodig hebben:- Het email adres waarmee de klant haar reservatie heeft geplaatst- De datum van afhaling van haar reservatie- Haar reservatienummer.Van zodra wij over deze informatie zullen beschikken , zullen wij dit metplezier verder bekijken.Heb je nog vragen?Neem gerust opnieuw contact op.  Met vriendelijke groet,JulieKlantendienst CollectandGo02/363 50 05[2]www.collectandgo.be.[1] s:colruyt.collectandgo.be/cogo/nl/home [2] www.collectandgo.beTest-Aankoop,Wij komen terug op de klacht van klant Karen Jonsen in verband met de venkeldie ze moest gaan halen in de winkel aangezien deze niet vooradig was bijCollectandGo.  Helaas kunnen wij zonder gegevens van de klant, dit niet verder onderzoeken.  Wij zouden volgende gegevens nodig hebben:- Het email adres waarmee de klant haar reservatie heeft geplaatst- De datum van afhaling van haar reservatie- Haar reservatienummer.Van zodra wij over deze informatie zullen beschikken , zullen wij dit metplezier verder bekijken.Heb je nog vragen?Neem gerust opnieuw contact op.  Met vriendelijke groet,JulieKlantendienst CollectandGo02/363 50 05[2]www.collectandgo.be.[1] s:colruyt.collectandgo.be/cogo/nl/home [2] www.collectandgo.be

K. J.

Naar: Colruyt

11/02/2020

Beste,Hierbij meer gegevens. De bestelling is geplaatst via de account karen.jonsen@gmail.com met bestelnummer 1913514, afgehaald op zaterdag 8 februari. Mvg,Karen Jonsen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform