Terug

Colis Privé verzendpartner heeft mijn pakket niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

K. P.

Naar: Colis Privé

09/01/2025

Korte beschrijving van uw probleem Colis Privé is de verzendpartner waar het bedrijf Temu mee werkt. Op 23 december plaatste ik bij Temu een bestelling . Deze werd overgedragen aan Colis Privé. Sinds 3 januari is er geen nieuws meer over het pakket. Het trackingsnr. Van Colis Privé is R78105765738B2650. Er is geen enkele mogelijkheid om Colis Privé te contacteren, noch telefonisch of schriftelijk. Geen mogelijkheid vr. Contactformulier of klachtformulier


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform