Terug

claims voor betaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

J. G.

Naar: eCollect AG

24/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op verschillende data ontving ik mails en nu ook brieven eCollect AG en TD Rechtsanwalle met aanmaningen voor betalingen. findepartner TID14942900046215519 bedrag 342.68 datesgern TID 14943400073405517 bedrag 365.64 Espaceflirt TID 1494250021427146 bedrag 378.94 Findedates TID 14943300015816497 bedrag 378.89 Imluving TID 14943500057605103 bedrag 378.87 Deze vordering betwist ik in zijn geheel. Op 12 maart schreef ik eCollectAG die handelen voor Howlogic KFT en Novalnet hierover reeds aan. De vermeende vordering van deze firma is ongegrond omdat ik alleen voor Espaceflirt een betalend abonnement nam.Ik betaalde 16 februari 13,86 euro hiervoor.Na telefonisch contact met de customer service kreeg ik 2 weken gratis omdat ik niet tevreden was van het aanbod en de contacten.Tot mijn verbazing kreeg ik toch een automatische incasso op mijn bankrekening. Omdat ik niet tevreden was van deze site registreerde ik me gratis op 4 andere sites(Findedates,Findepartner,Imluving en Datesgern) zonder mijn bankrekening te gebruiken.Alleen mijn naam,emailadres en geslacht.Dus ik was gast op die sites en kon zodoende ook niet gebruik maken van alle functies van de sites.Ik kreeg ook geen emails dat ik matches had wat nog een teken was dat ik gast en gratis lid was op de sites.Tot mijn grote verbazing kreeg ik van elke site een automatische incasso op mijn bankrekening. ik heb nooit gevraagd om betalend lid te worden of opwaardering gevraagd. De automatischeincasso's heb ik samen met mijn bank kunnen recupereren. Na telefonisch contact met klantendienst verzekerde de man mij dat ik niets moest betalen.En werden mijn lidmaatschappen met veel moeite stopgezet Tot de aanmaningen kwamen van e Collect AG en TD rechtsanwalle. Ik wil deze niet betalen omdat ik mijn eerst contract betaald heb en gedeelte gratis na contact met klantendienst en voor de andere lidmaatschappen alleen geregistreerd ben geweest als gast dus gratis lidmaatschap. Ik heb ook al een klacht ingediend ECC Belgie, daar de wachttijd daar lang is voor behandeling,dien ik hier een klacht in Gelieve mij binnen de 15 dagen na ontvangst van dit schrijven schriftelijk te bevestigen dat u elke verdere invorderingsactie ten aanzien van mij definitief beëindigd hebt. Met vriendelijke groet, Genne Johnny

Bemiddeling door Testaankoop 10 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform