Hi Orhan,Wij bevestigen de goede ontvangst van jouw klacht via Testaankoop. Wij begrijpen ook dat je niet tevreden bent met de afhandeling van jouw dossier. Ik heb daarom nogmaals jouw dossier in detail bekeken.Ik moet helaas vaststellen dat wij niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Wij houden ons namelijk aan de afspraken en voorwaarden van de fabrikanten. In dit geval heeft de hersteldienst vastgesteld dat de schade niet onder de garantievoorwaarden van de fabrikant vallen. Daarom kunnen ze deMSI GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO ook niet herstellen. Het enige wat we hier voor je kunnen betekenen is een nieuwe reparatie aanvraag doen bij de hersteldienst en deMSI GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO naar hen opsturen met jouw bevindingen als systeembouwer/IT-expert. Wij kunnen echter niet garanderen dat de hersteldienst de reparatie zal uitvoeren of een oplossing zal voorzien.Wat betreft de gegevens van de andere klant die in de doos zaten, zoeken we uit. Zoals aangegeven door mijn collega, zijn er maatregelen en procedures om datalekken als deze te voorkomen, helaas is geen enkel systeem onfeilbaar en is het hier misgegaan.Zoals ook aangegeven door mijn collega, weten wij niet welke toebehoren je bedoelt. Op onze website staat namelijk dat enkel de handleiding standaard meegeleverd wordt. De originele doos kunnen wij je helaas niet terug bezorgen. Als je ons kan verduidelijken wat je specifiek bedoelt met "alle toebehoren", dan kunnen wij het verder uitzoeken.In afwachting van jouw antwoord, wens ik je alvast een heel fijne dag verder!Met vriendelijke groet,Christof van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlach. Coolblue.be Borsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00On November 30, 2023 at 12:48 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be