BesteIk diende een claim in voor een reisonderbreking van center parcs omwille van een covid besmetting (bevestigd met PCR-test). Deze claim werd afgewezen met als reden: er is niet eerst telefonisch contact opgenomen. Nochtans heb ik minder dan een uur na de positieve PCR-test gebeld naar: 1)het covid nummer van centerparcs: inactief,2)receptie van centerparcs optie covid: wordt mij verteld dat dit de verkeerde optie is voor het melden van vroegtijdig vertrek wegens covid, 3)receptie centerparcs optie 3: wordt ik doorverwezen naar 'europ assistance', 4)europ assistance: doorverwezen naar specifiek nummer voor 'europ assistance centerparcs', 5)europ assistance center parcs: elke optie op dit nummer geprobeerd maar ik krijg geen medewerker aan de lijn, enkel een computerstem die zegt mij een sms te zullen sturen en als ik die niet ontvang dan moet ik terugbellen. Bij uitblijven van die sms, een aantal keer teruggebeld, maar nooit een sms ontvangen hiervan. Uiteindelijk dezelfde avond nog de claim online ingediend via een formulier op de europ assistance centerparcs website, die dus afgewezen werd. Dus niet alleen zijn de contactgegevens moeilijk te vinden, bovendien krijg ik daar niemand aan de lijn en dan wordt er achteraf afgewezen omdat er zogezegd geen telefonisch contact geweest is? Ik heb dit ook duidelijk vermeld in mijn reactie op de afgewezen claim maar deze is opnieuw afgewezen omwille van dezelfde reden.