Terug

Claim indienen Ryanair lukt niet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. J.

Naar: RYANAIR

27/07/2022

Beste,Ik had op 23 07 2022 een vlucht bij Ryanair van reus (Spanje) naar Charleroi. Volgens de EU-Passagiersrechten hebben we recht op een compensatie van €250 per persoon, want de annulatie was een gevolg van een staking bij Ryanair.Als ik het EU261 claimformulier wil invullen blijf ik hangen op de derde stap. Ze vragen om een vlucht per keer aan te duiden terwijl er geen optie is om deze aan te duiden.Ook als ik een algemene klacht wil indienen kom ik telkens terug op het claimformulier dat niet werkt.Hoe kan ik de compensatie dan wel claimen?

Berichten (1)

C. J.

Naar: RYANAIR

14/08/2022

Geachte,Helaas mocht ik nog geen passend antwoord ontvangen op mijn klacht. Ik zou het appreciëren dat u mij laat weten op welke manier ik mijn schadevergoeding kan claimen. Via jullie website lukt het niet, want die loopt vast bij stap 3. Op 23 juli werden wij volledig aan ons lot overgelaten om terug thuis te geraken na de geannuleerde vlucht door staking in Belgïe. De tickets die we kochten bij een andere maatschappij waren duurder dan wat we bij Ryanair betaald hebben, ook hebben we nog andere onnodige kosten moeten maken. Wij kiezen ervoor om een claim in te dienen in plaats van een onkostenvergoeding. Iets waar we recht op hebben volgens de EU-passagiersrechten. Graag zie ik uw reactie tegemoet,Cindy Jodts


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform