Terug

Citroen AMI toepassing garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

R. S.

Naar: CITROEN BELUX

06/02/2025

Klant 12990 bij Citroen Op 6/12/2022 kocht ik een elektrische Citroën AMI bij garage Verhaeghe in Overijse. De verkoper en de eigenaars van de garage waren zeer vriendelijk en gaven/geven een zeer goede indruk. Spijtig genoeg is onze AMI binnen de garantieperiode op 20/11/2023 stukgegaan bij een erg lage km-stand van 10.000 km, hij werd ook op die datum bij de garage afgeleverd door Touring Wegenhulp. De electromotor bleek stuk. Op 26/12 was de AMI hersteld maar we moesten zelf de herstellingskosten ten belope van 1821 Euro voorschieten want blijkbaar moet je bij Stellantis voor herstellingen in garantie eerst zelf betalen en betalen ze u nadien terug. Garage Verhaeghe heeft onmiddellijk een claim ingediend bij Stellantis maar inmiddels zijn we 77 dagen verder en heeft Stellantis onze verdeler nog steeds niet terugbetaald. Kan Test-Aankoop hier aub tussenkomen. Gezien de bijzonder lange wachttijd dien ik ook een dossier in bij mijn rechtsbijstandverzekeraar ARAG want garage Verhaeghe heeft al verschillende pogingen ondernomen om terugbetaling te bekomen van Stellantis maar die moven niet.

Berichten (1)

R. S.

Naar: CITROEN BELUX

06/02/2025

De wagen werd op 20/11/2024 defect afgeleverd aan de garage niet in 2023


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform