Terug

Chromebook werkt niet meer, reparatie bracht geen soelaas.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. M.

Naar: Cool blue

27/01/2024

Zelfde klacht als de vorige... Ik stel een andere oplossing voor: kan Coolblue de leverancier (HP) contacteren om een tegemoetkoming (bvb. een herstelling op hun kosten) te vragen? Volgens de medewerker in St.-Amandsberg zou dit een optie kunnen zijn. Als gewone consument kan je geen contact krijgen met HP.

Berichten (4)

Cool blue

Naar: H. M.

29/01/2024

Hi Hans,Ik begrijp dat je graag een gepaste oplossing wil voor je HP Chromebook.Je chromebook heb je aangekocht op 25 februari 2021 en valt daarmee niet meer binnen de 2 jaar garantie. Wanneer je je HP Chromebook aanmeldt voor een herstelling, zullen er kosten aangerekend worden. We kunnen HP niet contacteren met de vraag om dit alsnog via de garantie te laten herstellen. Daarvoor is de chromebook te oud.Ik hoop je hierbij voldoende te hebben gea¯nformeerd. Vragen? Neem dan gerust contact met ons op.Met vriendelijke groet,Robert van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On January 27, 2024 at 10:24 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be

H. M.

Naar: Cool blue

01/02/2024

Op jullie website staat letterlijk: "Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Klanttevredenheid is een heuse obsessie voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren."Hebben jullie al door dat jullie de plank volkomen misslaan? Hopelijk nu wel, want ons probleem is nog steeds niet opgelost! Do something about it!Vriendelijke groetenHans

H. M.

Naar: Cool blue

07/02/2024

En toen werd het stil ... Maar toch is het probleem nog niet opgelost. Ik blijf ijveren voor billijkheid boven alle wettelijke bepalingen...

Cool blue

Naar: H. M.

12/02/2024

Beste meneer Mortier,Bedankt voor je berichten. We kunnen helaas geen andere oplossing aanbieden gezien de garantieperiode al geruime tijd verstreken is. Ik begrijp je vraag naar coulance, maar ergens moeten we natuurlijk een grens trekken. In deze kunnen we dus jammer genoeg geen inschikkelijkheid tonen en enkel de wet en procedures volgen die voorgeschreven zijn om zulke situaties te benaderen. Met vriendelijke groet,Tim van CoolblueBackoffice Medewerker Alles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On February 7, 2024 at 10:19 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform