Beste Hans,Ik begrijp dat je Chromebook na de vorige reparatie weer is gestopt met werken.Na het verlopen van de garantie worden er reparatiekosten gerekend voor deze diensten. Na een reparatie heb je 3 maanden garantie op de vervangen onderdelen, komt het probleem dan in die tijdsperiode weer naar boven dan kunnen we je daar kosteloos mee verder helpen.Omdat het dus nu buiten de reguliere en de garantie na de reparatie is, zullen we opnieuw reparatiekosten moeten vragen voor je Chromebook. Hier kunnen we helaas geen uitzondering in maken.Ik hoop dat we je Chromebook snel bij ons zien, dan kunnen we je snel weer verder helpen met een reparatie.Met een glimlach, Jesper van Coolblue,Support Team Tech.Alles voor een glimlachCoolblue.nlklantenservice@coolblue.nlTel: 010 - 7988999Heb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On January 24, 2024 at 7:54 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be