Terug

Chromebook werkt niet meer, reparatie bracht geen soelaas.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. M.

Naar: Cool blue

24/01/2024

Ons Chrombook was, net buiten garantie, stuk. We besloten om het te laten repareren, maar ook daarna mankeerde het toestel regelmatig. Na enkele maanden werkte het toestel helemaal niet meer. We stellen ons de vraag of het toestel daadwerkelijk gerepareerd werd. Aangezien je enkel verhaal kan uitbrengen tot 3 maanden na reparatie, kiest Coolblue ervoor om die wettelijke bepaling strikt toe te passen. Een zeer slechte service naar klanten. Dus, koop nooit een toestel bij Coolblue. Geldgewin staat boven klantvriendelijkheid.Antwoord van Coolblue: Coolblue blijft zich 'wegsteken' achter het feit dat ze wettelijk in orde zijn. Ze herhalen telkens hetzelfde maar doen geen enkele poging om toenadering te zoeken tot de klant. Ik stelde een nieuwe reparatie voor op hun kosten, maar ook daar gingen ze niet op in.

Berichten (3)

Cool blue

Naar: H. M.

25/01/2024

Beste Hans,Ik begrijp dat je Chromebook na de vorige reparatie weer is gestopt met werken.Na het verlopen van de garantie worden er reparatiekosten gerekend voor deze diensten. Na een reparatie heb je 3 maanden garantie op de vervangen onderdelen, komt het probleem dan in die tijdsperiode weer naar boven dan kunnen we je daar kosteloos mee verder helpen.Omdat het dus nu buiten de reguliere en de garantie na de reparatie is, zullen we opnieuw reparatiekosten moeten vragen voor je Chromebook. Hier kunnen we helaas geen uitzondering in maken.Ik hoop dat we je Chromebook snel bij ons zien, dan kunnen we je snel weer verder helpen met een reparatie.Met een glimlach, Jesper van Coolblue,Support Team Tech.Alles voor een glimlachCoolblue.nlklantenservice@coolblue.nlTel: 010 - 7988999Heb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On January 24, 2024 at 7:54 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be

H. M.

Naar: Cool blue

07/02/2024

Beste, Het probleem is nog steeds niet opgelost. Het probleem, dat is jullie klantvriendelijkheid. Ik wens nog steeds een reparatie op jullie kosten, aangezien we reeds € 600 betaalden voor een toestel dat niet werkt.Vriendelijke groetenHans

Cool blue

Naar: H. M.

12/02/2024

Beste meneer Mortier,Bedankt voor je berichten. We kunnen helaas geen andere oplossing aanbieden gezien de garantieperiode al geruime tijd verstreken is. Ik begrijp je vraag naar coulance, maar ergens moeten we natuurlijk een grens trekken. In deze kunnen we dus jammer genoeg geen inschikkelijkheid tonen en enkel de wet en procedures volgen die voorgeschreven zijn om zulke situaties te benaderen. Met vriendelijke groet,Tim van CoolblueBackoffice Medewerker Alles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On February 7, 2024 at 10:24 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform