Beste,Mijn pakketten bevinden zich al ongeveer 2 weken in jullie depot. In die tijd zijn jullie al 3 keer zogezegd komen leveren. De eerste keer kreeg ik een melding dat het tussen 18u en 19u geleverd zou worden. 19u ging voorbij, maar er stond een melding 'nog 11 pakjes voor u'. Dus ik wacht, en ik heb gewacht tot 23u30. Geen chauffeur te bekennen. Natuurlijk niet, het was al bijna nacht. Voor niks gewacht en eindelijk naar huis gegaan. Een kleine week later krijg ik melding dat de pakjes bezorgd gaan worden, die dag nog binnen een half uur. Een beetje laat die melding, maar ik ben aanwezig. Iets later krijg ik een bericht van een mislukte leverpoging. 'Er was niemand aanwezig', terwijl ik er constant geweest ben. Ook geen briefje in de brievenbus, dus ik ben zeker dat ze zelfs niet aan de deur geweest zijn. Zonder verklaring.Ik wacht enkele dagen af en ik bel naar de klantendienst, voor de derde keer trouwens al. Deze telefoontjes hebben mij al bijna 10! euro gekost. Is dit nog normaal? Ze vertellen dat ze niet konden leveren omdat het adres niet klopt. Ik kijk het na en het adres is zeker wel juist. Probleem: er staat een paaltje aan het begin van onze straat en dit gaat vanaf 11u omhoog. Dan kan je de straat dus niet meer inrijden met de auto. Onze zaak is 30 METER verderop, dus het lijkt me niet te moeilijk om tot daar te wandelen, toch? Ik zou zelfs helpen met de pakketten dragen. De chauffeur heeft zelfs niet geprobeerd. Gewoon de afgesloten straat gezien en verder gereden. Bij de klantendienst verzekeren ze mij dat ze volgende dag gaan leveren. En maken zelfs aantekening dat de chauffeur voor 11u moet komen of anders te voet de straat in gaan. Die volgende dag krijg ik rond 11u30 bericht dat de chauffeur niet kon leveren vanwege een probleem met het adres. Het adres klopt wel. Alweer is de chauffeur gewoon niet tot aan onze deur gekomen. In de pakketten zitten terrastafels voor onze nieuwe horeca zaak. Ik heb deze ruim op voorhand besteld, dus de fout ligt echt niet bij het bedrijf waar ik bestelde. Ondertussen zijn we al een week open, maar zonder terras. Dit grapje kost mij dus letterlijk inkomsten in mijn zaak. En voor een startende zelfstandige is dat echt geen leuk cadeau. Eén van mijn pakjes wordt zelfs teruggestuurd naar de verzender omdat ze zogezegd niet kunnen leveren. Hopelijk kan er een compensatie besproken worden, en eindelijk een levering van mijn producten? (pakketnummers: 05112087431497, 10604000338489, 10604000338472, 10604000338493, 10604000338495)Voorlopig zal ik Dpd echt niet aanraden bij mijn kennissen. En zal ik ook niet meer bestellen bij webshops die met Dpd samenwerken. Voor mij heeft het alleen nog maar voor ellende gezorgd.