Terug

Chauffeur levert in parcelshop ipv op adres

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. T.

Naar: DPD Belgium

15/12/2023

Beste, ik bestel regelmatig online en elke keer als DPD moet leveren, krijg ik 's morgens al een bericht dat dit pakket in de parcelshop geleverd is. Onze zaak is iedere dag open van 7.30 tot 02.00. en toch levert hij om 9.29 in de parcelshop. (Deze ligt op 700m van onze zaak). Na meerdere klachten bij DPD blijft alles hetzelfde.

Berichten (1)

DPD Belgium

Naar: T. T.

15/12/2023

Beste klant,Bedankt voor het contacteren van onze service.correct pakket nummer 01287056655218Het spijt me te horen dat de leveringen bij u telkens mis lopen.De chaufeur mag zomaar niet uw zendingen leveren in een afhaalpunt en moet eerst bij u langs komen.In geval van afwezigheid worden de pakketten omgeleid voor levering in een afhaalpunt.Ik zie inderdaad voor dit pakket dat de chauffeur geen poging heeft gemaakt aan uw adres.Ik neem dit op met het leverdepot en de transportmanager zodat ze de chauffeur hierover opnieuw aanspreken zodat dit niet meer gebeurt in de toekomst.Indien dit toch het geval is laat ons dit weten.Ik wens u een fijne dag.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform