Terug

Charge back weigering

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. M.

Naar: KBC Bank

09/12/2025

Geachte, begin November kocht ik AliExpress smartphone twv 424 euro via PayPal waarvan ik op 16 November een geretapede en lege doos ontving van DPD, de telefoon is gestolen onder transport tijdens een depot swap dans van DPD, sindsdien probeer ik geld terug te krijgen zonder resultaat, de Ali disputen zijn geweigerd en het PayPal dispuut ondanks duidelijke bewijsvoering, uitleg en fotos, er is geen kat die er naar kijkt alleen not systemen. Ten laatste heb ik KBC vandaag gebeld om charge back dossier te openen en mevrouw verwees doodleuk terug naar PayPal en zei 'we kunnen niks voor u betekenen'. Graag enige druk ik Ben beroofd door Mohammed en wil m'n geld terug


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform