Terug

Chaos met leveringen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

17/02/2022

BesteIk bestelde eind November in Juntoo Schoten tafel en stoelen. Midden Januari bestelde ik een TV kast in Juntoo Wilrijk. De tafel en stoelen gingen geleverd worden 7 februari, maar door leveringsproblemen werden we verwittigd dat de levering van de stoelen uitgesteld zouden worden tot eind februari, onze tafel was wel nog in voorraad. Ondertussen zou ook ons TV meubel op 7 februari aankomen. Op 7 februari komt inderdaad de eerste levering van Juntoo aan, met de TV meubel zonder poten. De tafel en de poten van het TV meubel zaten in een andere camion. Er werd die dag niets meer geleverd. Na verschillende telefoontjes met zowel Juntoo Schoten als Wilrijk (met de boodschap dat ze ons gingen terugbellen, maar dit nooit deden) werd het duidelijk dat er een fout was gemaakt in de verandering in levering en kon onze tafel (in voorraad) pas de week erna woensdag geleverd worden (16/02). De poten van het TV meubel konden we woensdag in de winkel gaan halen, ook al was er afgesproken dat deze mee geleverd gingen worden. Na een nieuw telefoontje werd het duidelijk dat de poten niet geleverd gingen worden naar de winkel, maar direct naar ons werden verstuurd op (15/02), ook meer dan een week te laat. Ondertussen kregen we telefoon dat de stoelen geen maand vertraging hadden maar in voorraad waren en meegeleverd gingen worden met de tafel.Wij waren uiteraard niet verbaasd toen 's morgens (16/02) de camion verscheen met de boodschap de stoelen zitten in een andere camion, maar nooit verschenen zijn die dag. Na nog eens een belletje naar de winkel, met de boodschap dat er iets is misgelopen en dat de eerste volgende dag dat ze kunnen geleverd worden (21/02) is. Ondertussen bijna 4 maanden na onze bestelling.Ik begrijp dat er leveringsproblemen zijn, maar goede communicatie hierover vind ik zeer belangrijk. Ondertussen zitten we al aan 4 verschillende leveringen (+bezoek aan de winkel voor iets dat uiteindelijk ook maandag had meegeleverd kunnen worden) en tenminste 8 verschillende telefoontjes die ik hiervoor moet doen om enige info te krijgen. Ook 4 dagen waarvoor ik moet thuisblijven met de hoop dat er toch nog een camion met een levering afkomt. Ik begrijp ook allerminst dat als er een probleem is bij een levering, wij niet als prioritair bestempeld worden zodat er de volgende dag geleverd kan worden.

Berichten (1)

Juntoo (Overstock Home)

Naar: A. C.

18/02/2022

----------------------------------------------Cindy, 18 feb. 2022 14:36 CETBeste Astrid,Allereerst wensen we ons te verontschuldigen voor het ongemak.Bedankt voor je bericht.We vinden het bijzonder jammer dat je niet tevreden bent over onze services.Er is een intern Juntoo dossier voor je aangemaakt en hierin hebben we jou een voorstel van compensatie toegestuurd.Alle verdere communicatie zal via dit dossier verlopen.We hebben je een sms met de link van dit dossier toegestuurd.Met vriendelijke groeten,Met vriendelijke groeten,CindyCustomer CareJuntoo09/298 10 50----------------------------------------------Klachtenbox, 17 feb. 2022 11:33 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo Belgie.[WVD0DG-G50X] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo Belgie.[WVD0DG-G50X]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform