Terug

Chaos en desinformatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. M.

Naar: Scarlet

26/04/2024

Beste, ik ben al lang klant bij Scarlet. In oktober 2023 wijzigde ik mijn keuze van het pack met een extra decoder. Ik kreeg drie keer aan afspraak waartoe ik drie keer verlof moest nemen om thuis te zijn en op geen enkel van die dagen is er een technieker volgens de afspraak komen opdagen. Drie dagen wachten voor niets. Er werden allerlei redenen aangehaald wxaaronder technische problemen op de centrale, ziekte van de installateur enz.. Twee van de drie keer werd ik niet op de hoogte gebracht van het wegvallen van de komst van de technieker en één keer de namiddag zelf. Nu, in april 2024 voltrekt zich nogmaals hetzelfde feit. Ik kreeg aan afspraak om een triopack te activeren, want de decoders staan hier al, op 23 april zou dat gebeuren. De dag voordien ontvang ik sms en email dat alles zal geregeld worden. Ik heb niemand gezien en opnieuw zei men dat de technieker ziek naar huis was gegaan. Een kinderlijke uitleg. Ik kreeg nadat ik mij behoorlijk kwaad had gemaakt een nieuwe afspraak op heden 26 april maar voelde de bui alweer hangen. Ik telefoneerde naar de afsprakenplanning en ja hoor het ging allemaal in orde komen. Echter, tien minuten later werd ik gebeld door een medewerkster van de planningsdienst dat de technieker, jawel, U gelooft het niet, ziek is geworden. Ik eis een compensatie indien ze er nog in slagen om snel de installatie uit te voeren, die overeenkomt met zes dagen verlof hetzij onder een aantal maanden gratis internet of op een andere wijze en een onderzoek hoe in godsnaam de klanten zo voor de gek kunnen gehouden worden.

Berichten (2)

Scarlet

Naar: G. M.

29/04/2024

Beste,We hebben de klacht CPTBE02008903-33 met als Scarlet referentie 16730004 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven willen wij u vooreerst onze welgemeende verontschuldigingen aanbieden voor het feit dat de contacten met onze diensten niet naar wens zijn verlopen.We hebben besloten om een commerciële compensatie van 3 x 30,00 euro voor de gemiste afspraken. Onze klantendienst heeft op 24/04/2024 al een commerciële korting van 20,00 euro toegekend dit bedrag zal automatisch in mindering gebracht worden op eerstvolgende factuur.90,00 euro 20,00 euro =70,00 euro.Het bedrag van 70,00 euro zal automatisch in mindering gebracht worden op de volgende facturen.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Nancy L.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel

Scarlet

Naar: G. M.

30/04/2024

Beste,We hebben de klacht CPTBE02008903-33 met als Scarlet referentie 16730004 in behandeling genomen.Terugkerend op uw schrijven wil ik even meedelen dat ik deze klacht reeds heb ontvangen via de ombudsdienst van telecommunicatie.Dit zal ik verder via hun diensten afhandelen.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Nancy L.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform