Beste, ik ben al lang klant bij Scarlet. In oktober 2023 wijzigde ik mijn keuze van het pack met een extra decoder. Ik kreeg drie keer aan afspraak waartoe ik drie keer verlof moest nemen om thuis te zijn en op geen enkel van die dagen is er een technieker volgens de afspraak komen opdagen. Drie dagen wachten voor niets. Er werden allerlei redenen aangehaald wxaaronder technische problemen op de centrale, ziekte van de installateur enz.. Twee van de drie keer werd ik niet op de hoogte gebracht van het wegvallen van de komst van de technieker en één keer de namiddag zelf. Nu, in april 2024 voltrekt zich nogmaals hetzelfde feit. Ik kreeg aan afspraak om een triopack te activeren, want de decoders staan hier al, op 23 april zou dat gebeuren. De dag voordien ontvang ik sms en email dat alles zal geregeld worden. Ik heb niemand gezien en opnieuw zei men dat de technieker ziek naar huis was gegaan. Een kinderlijke uitleg. Ik kreeg nadat ik mij behoorlijk kwaad had gemaakt een nieuwe afspraak op heden 26 april maar voelde de bui alweer hangen. Ik telefoneerde naar de afsprakenplanning en ja hoor het ging allemaal in orde komen. Echter, tien minuten later werd ik gebeld door een medewerkster van de planningsdienst dat de technieker, jawel, U gelooft het niet, ziek is geworden. Ik eis een compensatie indien ze er nog in slagen om snel de installatie uit te voeren, die overeenkomt met zes dagen verlof hetzij onder een aantal maanden gratis internet of op een andere wijze en een onderzoek hoe in godsnaam de klanten zo voor de gek kunnen gehouden worden.