Beste, Aanvraag voor Fiberaansluiting bij Proximus. Na meerdere telefonische contacten met info over de situatie van mijnentwege en diverse techniekers die gestuurd werden, is vandaag nogmaals gebleken dat de 3de keer niet de goede was. .Situatie :1. Wachtkabel wordt klaargelegd, voorhof wordt opengelegd2. Technicus komt voor aansluiting.3. Niet mogelijk, geraakt niet op 2de verdieping.4. Via telefoon, situatie uitgelegd.Nieuwe afspraak op 3/7.5. Wordt door Proximus geannuleerd , ziekte technieker wordt aan telefoon gezegd6. Andere afspraak zou ingepland worden.7. Nogmaals voor alle zekerheid gebeld. Zeker geen afspraak op 3/7, moet wachten op reactie Proximus voor nieuwe afspraak.8. 3/7 technieker belt op om langs te komen, ik sta op zijn planning9. technieker/lasser komt langs, maar kan niks doen, want is niet bevoegd om via de ondergrondse kabel aan te sluiten. werkt alleen via kaske op de gevel.10. technieker zou nieuwe afspraak doorgeven :12 juli11. Ik bel Proximus voor alle zekerheid, want klacht indienen gaat niet ...12. Proximus medewerker beweert dat alles vlekkeloos verloopt Afspraak 12/7 staat genoteerd en er komt een technieker die via kaske gaat aansluten.MAAR : dat kaske hangt er nog niet en volgens technieker die hier vandaag was is het Proximus die dat moet installeren !!! Dit wordt hilarisch, niet communicatie !!!! Wat kost dit allemaal ????? Maar de meerprijs voor Fiber zullen wij wel op tijd moeten betalen !!!!Graag hulp bij het uitklaren van de chaos communicatie bij Poximus.P.S. Ben sinds jaren klant en totnogtoe tevreden in het algemeen. Laatste jaar alleen maar problemen !!!!