Beste, Op 21-10-2020 boekte ik een verblijf in CenterParcs De Haan van 7 tot 11 december 2020 na het ontvangen van een kortingsbon twv 150€. De cottage kostte 399€ + 54€ toeristenbelasting - 150€ kortingsbon = 303€Ik betaalde die 303€ op 21/10 met bancontact.Door covid moest dit verblijf geannuleerd worden. De parken waren in december 2020 volledig gesloten. Ik kreeg een mail van CenterParcs met de melding dat ons verblijf zou worden uitgesteld. Ik had twee opties : gratis omboeken met extra korting of een voucher voor de kostprijs van ons geannuleerde verblijf.Ik probeerde eerst kosteloos om te boeken. Echter was diezelfde cottage plots veel duurder! €599 ipv €399!! Ook de korting van €150 zonder uitleg verwijderd.De zogenaamde extra korting die aangeboden werd bij een omboeking was dus niet voldoende en moest ik €106 opleggen voor de nieuwe boeking. Ik probeerde meermaals te mailen, zonder enig antwoord of reactie. Als het me met heel veel geduld lukte om iemand aan de telefoon te krijgen kon niemand mij verder helpen en werd ik doorverbonden van de ene naar de andere. Ik kreeg telkens het antwoorden dat ze dachten dat die korting wellicht zou vervallen zijn. Ik zei dat ik zonder korting geen nieuw verblijf wou, maar mijn weigerde mijn geld terug te betalen. Ik kreeg dan een voucher toe gestuurd van €303 geldig tot februari 2022.Ik mailde op 1-2-2021 nogmaals dat ik niet akkoord ging met een voucher en vroeg een terugbetaling aan van €303.Opnieuw geen enkele reactie op mijn mail.Wettelijk gezien heb ik recht op een terugbetaling. Ik hoef als cosument niet akkoord te gaan met een voucher. CenterParcs heeft duidelijk lak aan consumentenrechten. Bovendien zijn ze quasi onbereikbaar, zowel telefonisch als via mail.Mijn geduld is op. Ik wens nooit nog beroep te doen op een organisatie met dergelijke mentaliteit. Ik zal nooit nog een bezoek brengen aan één van hunparken.Ik wil graag mijn €303 terug ontvangen.Kunnen jullie hiervoor het nodige doen aub?Alvast bedankt, Céline Vanderbeken0472241614