Terug

Center Parcs rekent 2x boekingskosten en toeristenbelasting aan!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: CENTER PARCS

17/12/2020

Wij boekten een gezinsvakantie bij CenterParcs (Erperheide) voor de periode v 28-31 dec 2020. Bij deze reservatie werd duidelijk vermeld ‘kosteloos omboekbaar’.De parken zijn momenteel gesloten dus besloten wij deze reservatie effectief om te boeken naar dezelfde periode volgend jaar. (Met opleg van een meerprijs)Ik stel echter vast dat Center Parcs bij deze omboeking OPNIEUW 29,5 euro online boekingskost aanrekent. (Deze reservatie gebeurde via telefoon - boekingsnummer blijft onveranderd ) en opnieuw toeristenbelasting aanrekent. Beide bedragen opgeteld kom ik toch op +/- 60 euro.Ik dacht dat toeristenbelasting moest doorgestort worden. Aangezien ons verblijf deze maand niet doorgaat hebben zij dit toch ook niet moeten doorstorten?!? Steken zij dit geld dan in eigen zak? Kan dit zomaar? Dit noem ik niet kosteloos omboeken..Alvast hartelijk dank!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform