Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. S.

Naar: Celside Insurance

28/03/2023

Beste,Ik heb op 26-03-2021 een verzekering aangegaan bij vandeborre, via Celside.Met de contract is zelf geen probleem geweest. Maar het probleem is gekomen bij de opzegging.Ik heb namelijk gemerkt op 26/3/2022 dat er weer een betaling van mijn rekening gegaan is, terwijl ik de gsm niet meer had.Dus heb ik instantly een mail gestuurd om zeker te zijn dat het jaar nadien geen verlenging van het contract zou plaats vinden.Ik heb van Celside de bevestiging gehad dat mijn contract stop gezet zou worden. Dus heb hier verder ook niks meer mee gedaan aangezien ik een bevestiging had dat het contract stop gezet ging worden.Nu op 26/03/2023 is er TOCH een betaling van mijn rekening gegaan...Na contact met celside, blijven ze zeggen dat het contract nu wel stop gezet is, maar blijven negeren dat ze een betaling hebben laten doorgaan die niet is mogen doorgaan.Met als gevolg dat ik dus mijn geld, ontdanks ik VOLLEDIG in mijn recht ben, niet ga terug krijgen.in bijlage zal ik alle mails die gestuurd geweest zijn geweest even doorsturen, zodat ook jullie kunnen zien dat ze mij bevestigd hebben dat het contract stop gezet is.Je mag mij altijd bellen voor vragen ivm de mails of betalingen en dergelijke.Ik heb trouwens meer maals geprobeerd iemand aan de lijn te krijgen die me kan helpen, maar ze blijven me sturen naar een online formulier waar nooit op gereageerd word.Alvast bedankt voor jullie tijd en hopelijk tot snel.Mvg Toon

Berichten (5)

Celside Insurance

Naar: T. S.

29/03/2023

DATA NOT AVAILABLE

T. S.

Naar: Celside Insurance

06/04/2023

Beste,Ik heb van jullie volgende mail ontvangen:"Geachte heer, mevrouw,Op 28/03/2023 hebt u contact met ons opgenomen met het verzoek u een terugbetaling toe te kennen. Hierbij bevestigen wij dat een terugbetaling van een bedrag van 151.88 € u is toegekend. Deze terugbetaling zal zo spoedig mogelijk per bankoverschrijving aan u worden overgemaakt.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch een vraag hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen. U kunt ons bereiken via onderstaande contactgegevens. "Maar dit is NIET het bedrag dat van mijn rekening gegaan is, het gaat namelijk over 191,88.Waarom is er een vermindering van het bedrag dat onterecht van mijn rekening is gegaan?Alvast bedankt om op deze mail wel te antwoorden.Mvg Toon

T. S.

Naar: Celside Insurance

23/04/2023

Beste,We zijn alweer enige tijd verder zonder betaling of zonder response.....Ik hoop niet dat we dit verder moeten trekken dan nodig, dus gelieve mij ASAP iets te laten weten ivm de CORRECTE terug betaling.Toon

T. S.

Naar: Celside Insurance

19/05/2023

Beste,Ik vraag nog 1 keer of hier aub op gereageerd kan worden....Het is belachelijk aan het worden hoeveel moeite ik moet doen om een betaling terug te krijgen die onterecht van mijn rekening is gegaan, als er geen antwoord komt ben ik genoodzaakt het nog een stap verder te nemen.Mvg ToonPs: en kom niet af met verminderde terug betalingen, op dit moment verwacht ik zelfs een extra betaling voor alle zever en moeite dat me dit al gekost heeft...... Het minimum dat terug gestort word is het bedrag dat van mijn rekening gegaan is.

T. S.

Naar: Celside Insurance

13/06/2023

Beste,Bij deze stel ik jullie graag op de hoogte dat de rechtinstanties zijn ingelicht en het vanaf hieruit verder gaan opnemen.Ik ben ZEER teleurgesteld in dit soort van communicatie en zal hier ook mijn mening over achterlaten.Mvg Toon


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform