Beste,Ik heb op 26-03-2021 een verzekering aangegaan bij vandeborre, via Celside.Met de contract is zelf geen probleem geweest. Maar het probleem is gekomen bij de opzegging.Ik heb namelijk gemerkt op 26/3/2022 dat er weer een betaling van mijn rekening gegaan is, terwijl ik de gsm niet meer had.Dus heb ik instantly een mail gestuurd om zeker te zijn dat het jaar nadien geen verlenging van het contract zou plaats vinden.Ik heb van Celside de bevestiging gehad dat mijn contract stop gezet zou worden. Dus heb hier verder ook niks meer mee gedaan aangezien ik een bevestiging had dat het contract stop gezet ging worden.Nu op 26/03/2023 is er TOCH een betaling van mijn rekening gegaan...Na contact met celside, blijven ze zeggen dat het contract nu wel stop gezet is, maar blijven negeren dat ze een betaling hebben laten doorgaan die niet is mogen doorgaan.Met als gevolg dat ik dus mijn geld, ontdanks ik VOLLEDIG in mijn recht ben, niet ga terug krijgen.in bijlage zal ik alle mails die gestuurd geweest zijn geweest even doorsturen, zodat ook jullie kunnen zien dat ze mij bevestigd hebben dat het contract stop gezet is.Je mag mij altijd bellen voor vragen ivm de mails of betalingen en dergelijke.Ik heb trouwens meer maals geprobeerd iemand aan de lijn te krijgen die me kan helpen, maar ze blijven me sturen naar een online formulier waar nooit op gereageerd word.Alvast bedankt voor jullie tijd en hopelijk tot snel.Mvg Toon